23 September 2013

Sekitar Majlis Pernikahan Fouziah Gous Dan Md Zhafran

 photo Image00022.jpg
 photo Image00020.jpg
 photo Image00021.jpg
 photo Image00018.jpg
 photo Image00019.jpg
 photo Image00010.jpg
 photo Image00013.jpg
 photo Image00002.jpg
 photo Image00055.jpg
 photo Image00046.jpg
 photo Image00041.jpg
 photo Image00039.jpg
 photo Image00034.jpg

10 comments:

ZazaMyMoon said...

ohh ada keturunan india ye.. pttlah muka mix + cantik

lia said...

Alhmdlh... Da selamat da depa nikah ;)

Nieyl said...

sgt ceria..:) suke tgk...selamat pengantin baru...

~ NANA ~ said...

i mcm tak berapa minat sgt dia tp bila tengok pic kawen ni, alahaiii lawa la pulak nampak! hihi

Abe Kie said...

teringin nak kahwin lg bila tengok pics mcm ni..huhuhuhu

Shafiqah-Napiah said...

muka diaorg seiras la...

Khai♥Rin : anies said...

lebar senyum raja sehari

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

diana said...

Dia tak sihat ke rara..takut dia tak suka makan sampai besaR Je..kan ramai budak2 tak suka makan..kan?akak paling takut anak tak nak makan la..masa maisara dulu risau je sebab dia dah la tak suka makan vitamin ke atau apa2 yang berbentuk ubat.tapi mujur la sampai sekarang suka makan walau tak banyak..adik pun sama .demam ke tak,makan tetap banyak.

kadang2 budak tak nak makan sebab dia lebih suka buat aktiviti lain..dia banyak kerja nak buat.

diana said...

eh!! ni sebenarnya komen akak untuk entry atas nih..hahhahh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...