Image and video hosting by TinyPic

23 September 2013

Sekitar Majlis Pernikahan Fouziah Gous Dan Md Zhafran

 photo Image00022.jpg
 photo Image00020.jpg
 photo Image00021.jpg
 photo Image00018.jpg
 photo Image00019.jpg
 photo Image00010.jpg
 photo Image00013.jpg
 photo Image00002.jpg
 photo Image00055.jpg
 photo Image00046.jpg
 photo Image00041.jpg
 photo Image00039.jpg
 photo Image00034.jpg
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. ohh ada keturunan india ye.. pttlah muka mix + cantik

    ReplyDelete
  2. Alhmdlh... Da selamat da depa nikah ;)

    ReplyDelete
  3. sgt ceria..:) suke tgk...selamat pengantin baru...

    ReplyDelete
  4. i mcm tak berapa minat sgt dia tp bila tengok pic kawen ni, alahaiii lawa la pulak nampak! hihi

    ReplyDelete
  5. teringin nak kahwin lg bila tengok pics mcm ni..huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Dia tak sihat ke rara..takut dia tak suka makan sampai besaR Je..kan ramai budak2 tak suka makan..kan?akak paling takut anak tak nak makan la..masa maisara dulu risau je sebab dia dah la tak suka makan vitamin ke atau apa2 yang berbentuk ubat.tapi mujur la sampai sekarang suka makan walau tak banyak..adik pun sama .demam ke tak,makan tetap banyak.

    kadang2 budak tak nak makan sebab dia lebih suka buat aktiviti lain..dia banyak kerja nak buat.

    ReplyDelete
  7. eh!! ni sebenarnya komen akak untuk entry atas nih..hahhahh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com