Image and video hosting by TinyPic

13 September 2013

Tengah buat preparation birthday princess

1.51am.
Berjaga ag.masih buat keje.
Buat kipas utk backdrop.
Ikat banner.
Masukkan brg dlm goodies.
Princess tido.
Ek ek ek.bg susu jap.
Tepuk tepuk.
Sambil tgk fb,bukak ig,
Balas komen.
Ahhhhh terlayan pulak~
Pas tu perut lapa.
Update blog jap.
Hah entry ni lah.
Perut ngah lapo ni.
Td nmpk org post pic kat ig.
Maggi + telur.
Fuhhhh~ dah kecur ailio ni.
Padahal maggi je pon!
Aku pon x paham knp aku mcm ni.
Dgn maggi pon leh terliur.
Myb dh imun kot.
Hahahaha.
Ok lah.sambung buat keje laju laju.
Ngantok dh ni.
Tv lak ada cite nasha aziz dulu dulu.
Tp cite ni cite endon.
Bila masa pulak nasha aziz ni
Berlakon kat endon.
Eh lantak ah.
Cepat buat keje!
Haih :/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 comments:

  1. Haha
    tumpang seronok dari jauh sbb ofcos x dapat join majlis nti.

    baru majlis 1s besday, mak dh x tdo mlm dah....

    selamat ulangtahun imann..

    ReplyDelete
  2. Comeynya paying. Kena buat.tutorial nak nuat payung ni camna ni..

    ReplyDelete
  3. gigihnya ibuu iman ni... hehe.. bagus2.. :)

    ReplyDelete
  4. eh...eh...sama plak aktiviti kita rara...anis pun tengah buat bunga kipas untuk backdrop 5S ofis...hehe

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaa lawa yer kipas...lama dah umi Qi x buat kipas...mesti havoc majlis besday princess kan...weeeee

    ReplyDelete
  6. rajinnyeeee!

    mesti cantek deco² birthday princess nanti :)

    ReplyDelete
  7. untunglaaa princess dpt ibu kreatif cenggini... :D

    ReplyDelete
  8. chaiyok2! ntah2 dah siap pun eh? hahah
    bese la tym2 lapo, smua nak terlio hihi

    ReplyDelete
  9. Hehehehe. Selamat mendeco rara!~ ;)

    ReplyDelete
  10. ra, nanti ajar buat kipas tu.. cantik.

    ReplyDelete
  11. hihihi akk pun tak blh dgr psl maggi terliur dah nie.. :P

    ReplyDelete
  12. cantik! kemas je kipas tu. buleh la bkk bisnes wat backdrop online lps ni. masyukkk..!! he3..

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum.. wahh gigihnya rara. chaiyok2 :)

    ReplyDelete
  14. rajinnyer ... ni kes tak leh tidurlerni teringat2kan majlistukan...

    ReplyDelete
  15. fuhhh mst dabom bday party princess nanti :)

    ReplyDelete
  16. raraaaa,mcm kipas backdrop pelamin nikah saila..rindunyaaaaa haha :D

    ReplyDelete
  17. rajin rara buat semua utk birthday anak.. akak ni tak pernah buat birthday party utk anak2 walaupun anak dah tiga.. heheheee

    ReplyDelete
  18. Rajinnya bt bday party. Dah siap semuanya? Hehehe...

    ReplyDelete
  19. Rajin nya rara..untung la princess.kalau akak memang tak jadi la kipas2 tu..sibuk nak berkipas sambil baring2 je..hahaha...

    ReplyDelete
  20. cantiknya kipas tu... serius kak :) rajin akak, kalau orang lain, semua pakat tempah je

    ReplyDelete
  21. tu gambar kipas utk backdrop tu eh? cantik lah.. hehe

    ReplyDelete
  22. cantik.. akak buat jugak tapi macam tak kemas sgt.. rara punya ni cantik..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com