13 September 2013

Tengah buat preparation birthday princess

1.51am.
Berjaga ag.masih buat keje.
Buat kipas utk backdrop.
Ikat banner.
Masukkan brg dlm goodies.
Princess tido.
Ek ek ek.bg susu jap.
Tepuk tepuk.
Sambil tgk fb,bukak ig,
Balas komen.
Ahhhhh terlayan pulak~
Pas tu perut lapa.
Update blog jap.
Hah entry ni lah.
Perut ngah lapo ni.
Td nmpk org post pic kat ig.
Maggi + telur.
Fuhhhh~ dah kecur ailio ni.
Padahal maggi je pon!
Aku pon x paham knp aku mcm ni.
Dgn maggi pon leh terliur.
Myb dh imun kot.
Hahahaha.
Ok lah.sambung buat keje laju laju.
Ngantok dh ni.
Tv lak ada cite nasha aziz dulu dulu.
Tp cite ni cite endon.
Bila masa pulak nasha aziz ni
Berlakon kat endon.
Eh lantak ah.
Cepat buat keje!
Haih :/

31 comments:

hayati hashim said...

Haha
tumpang seronok dari jauh sbb ofcos x dapat join majlis nti.

baru majlis 1s besday, mak dh x tdo mlm dah....

selamat ulangtahun imann..

Liza Yati said...

Comeynya paying. Kena buat.tutorial nak nuat payung ni camna ni..

BUNDA a.k.a KN said...

bila tu.. besday princess tu?

mOoN said...

gigihnya ibuu iman ni... hehe.. bagus2.. :)

ieda immi said...

haihhhh mummy yg rajin !

achiek anis said...

eh...eh...sama plak aktiviti kita rara...anis pun tengah buat bunga kipas untuk backdrop 5S ofis...hehe

yUmiE AzuRa said...

happy birthday princess.hehe

Umi Qi said...

waaaaaaaa lawa yer kipas...lama dah umi Qi x buat kipas...mesti havoc majlis besday princess kan...weeeee

♥ Wina ♥ said...

rajinnyeeee!

mesti cantek deco² birthday princess nanti :)

Wawa Yusoff said...

untunglaaa princess dpt ibu kreatif cenggini... :D

beta kupu said...

chaiyok2! ntah2 dah siap pun eh? hahah
bese la tym2 lapo, smua nak terlio hihi

Saya Punye said...

happy birthday princess.. :)

D Yatie said...

Hehehehe. Selamat mendeco rara!~ ;)

Hana Soffelia said...

ra, nanti ajar buat kipas tu.. cantik.

nuyui a.k.a miss YUI said...

untung maknya kreatif..hihih

TelingaBulat said...

kreatifnyee ;)

Ratu Hatiku said...

hihihi akk pun tak blh dgr psl maggi terliur dah nie.. :P

ArELeEz said...

cantik! kemas je kipas tu. buleh la bkk bisnes wat backdrop online lps ni. masyukkk..!! he3..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. wahh gigihnya rara. chaiyok2 :)

Cho Zila said...

rajinnyer ... ni kes tak leh tidurlerni teringat2kan majlistukan...

ZazaMyMoon said...

fuhhh mst dabom bday party princess nanti :)

Nursaila Norman said...

raraaaa,mcm kipas backdrop pelamin nikah saila..rindunyaaaaa haha :D

Liyana said...

hehe.. kelaka la rara ni :D

mas saari said...

rajin rara buat semua utk birthday anak.. akak ni tak pernah buat birthday party utk anak2 walaupun anak dah tiga.. heheheee

faraherda.razalan said...

Rajinnya bt bday party. Dah siap semuanya? Hehehe...

diana said...

Rajin nya rara..untung la princess.kalau akak memang tak jadi la kipas2 tu..sibuk nak berkipas sambil baring2 je..hahaha...

Cik Puan Mimi said...

Lawaaa la raaraa. Pewittt

cikwhatever said...

cantiknya kipas tu... serius kak :) rajin akak, kalau orang lain, semua pakat tempah je

aisya said...

tu gambar kipas utk backdrop tu eh? cantik lah.. hehe

zulhilmi tempoyak said...

smoga lancar :)

mama leen said...

cantik.. akak buat jugak tapi macam tak kemas sgt.. rara punya ni cantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...