Image and video hosting by TinyPic

11 September 2013

UPSR zaman aku

harini dgr hotfm,
cerita pasal budak budak upsr ni.
cerita pasal jawapan yg budak budak ni bg masa exam.
masa aku dulu,upsr tu bagaikan pertempuran.
mcm takut sgt sgt.takut gila.
masa tu pakai pencil,pemadam yg konon makcik
jiran aku dh jampi.xnk bg takut dan senang jawap exam.
hahaha,kelakar kan.

result aku 2A3C,
aku bukan lah pandai sgt.
tu yg dpt result cm tu tuh~ haha.

tapi yg aku nk cite harini,
budak budak skrg ngan kita dulu lain sgt.
budak budak dulu kalau x tau jawapan soalan tu,
mst jawap jugak,tapi yg berkaitan lah.

tapi bila dgr hotfm td,budak budak banyak jawap soalan
guna logik akal dorg.hahaha.mmg parok lah kan.
mcm td,ada caller cerita,
soalan dye mcm ni,

" kena tikus dlm balang A mati "
jawapannya boleh dye jawap,
" sbb dah sampai ajal "

hahahaha,gelak aku sorg sorg dlm kete.
gila kan budak skrg ni.selumber je kan~
kalo kita dulu ada nk jawap cm tu?
mmg tidak terlintas di fikiran lah kan~
kalo jawap mcm tu mau kena tarik telinga dgn cikgu,
tapi budak budak skrg ni,jgn cakap lah.
selamber,xtakut pon jawap cm tu.
hahaha.kalau aku jd cikgu,aku rasa aku pengsan dh
masa nk mark kertas soalan.hehehe.

aku rasa jadi cikgu zaman skrg ni mmg besar dugaannya kan.
kalau zaman kita dulu cikgu lah segalanya,
cikgu lah org yg paling kita takut,
org yg paling kita hormat lepas makpak kita.
kalau lalu sebelah cikgu,kita bg salam,
kalo nmpk cikgu bawak buku banyak,
tolong cikgu angkat,aku ingat lg,zaman aku dulu,
kalau cikgu sampai,kami berebut rebut nk tlg cikgu angkat
barang dr kete cikgu,
kalau dlm masuk bilik guru tu sonok gila.
hahaha.kelakar kan.

tapi ntah skrg ni masih cm tu lg ke x eh.




sakit jiwa aku baca karangan budak ni.hahaha.
pengsaaannnnn~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. setuju sgt dgn rara...budak² zaman sekarang mmg brutal bukan mcm kita dulu habis takut dgn cikgu uhuhuuu..

    errr wina UPSR dulu 3A1B rasanye :)

    ReplyDelete
  2. aku upsr tahun pertama ada sains. dengan bangganya, aku dapat B untuk sains. dah kesemuanya A. wakakakakakakakkaka...hebak tak hebak takkk?

    ReplyDelete
  3. hahahhaha..sebab dah sampai ajal.. 2 la, banyak sangat rancangan lawak dah kat astro skrg ni... dorang makin terikut2 dah agaknyaaa.. hahahaa

    ReplyDelete
  4. tu la lawak2...'kucing jiran kpd jiran'
    hahaha

    ReplyDelete
  5. haahahaha..nak pecah perut baca yang pengakuan ikhlas tu..mmg jadi cikgu zaman skarang amat mencabar..mmg lain ngan keadaan kita dulu..tu yg akak tamau jadi cikgu..dah la kecik jer..confirm2 kena buli ngan budak2..haha..

    ReplyDelete
  6. mmg gelak la dgr kat hot td..

    tp mcm logik n mlmpau pun ada jwpn tu..

    nmpk sgt bljr bukan2..haha..

    ReplyDelete
  7. hahaha budak zaman sekarang mmg ekstream.. lagi2 bab menjawab :)

    ReplyDelete
  8. hahaha...betol gak apa yang dia cakap kan...hihi...mati kerana ajal..hahaha....:)

    ReplyDelete
  9. hahaha..pengsan baca!
    tp budak2 sekarang brani
    cikgu pon cam kengkawan mana nk takot
    siap add fren kt fesbuk :P

    ReplyDelete
  10. kompem sakit jantung cikgu2 sekarang...jawapan memasing boleh tahan....dulu nak tulis jawapan sebarang mak aihh takutnya, takut kena panggil dengan cikgu...hhheehe

    ReplyDelete
  11. pengsan cikgu baca karangan last..hehe..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com