02 September 2013

Vandalism



21 comments:

saya tak tipu....nina the mummy n the boys said...

ish...ish...ish...

Erna Eer said...

kadang2 diorang ni terlampau kreatif, tuh jadi vandalisme ni .. huhu

Sheila Salim said...

Assalamualaikum rara, ish2. macam2 boleh buat kan depa ni >______<

wawa syaida said...

Adeh...sape la punya keja ni kan...rajin sangat

Intan Zulhilmi said...

ish...kreatif tak bertempat ni...hihi

Azhafizah Md Nor said...

tak patut betul..sangat vandalism!

RedRose said...

kreatif tak bertempat ni namanya. he he

Umi Qi said...

Sure sesat lah jawab yer kalu terjumpa papan tanda cm nih kan rara fuhhh

mOoN said...

hurm...apa la nak jadi...

E'in said...

hahaha... melampau le sape yg wat nie...

✿ pink velvet ✿ said...

hahaha! kejam!

lieyalatif said...

hahahahah...kreatif betul budak2 ni la....abis rosak name jalan...

ZazaMyMoon said...

hahahaha mmg vandalism... adoii nak gelak ke nak marah ni?? :p

diana said...

kuang ajaqqqqq!!!

heheh

aisya said...

sampai takleh agak yg asalnya apa.. huhu

D Yatie said...

Hihihi. Kretip bebeno.

nik ros said...

haha.. kelakar pulak bila baca..huhu

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Apa punya sikaplah gini...sedih!

~ NANA ~ said...

LOL! macam2 ek org ni...hehe

::EIDA:: said...

hahahhaha... kalau mengerjakan harta awam, kreatip je diaorang ni kannnn

kyo_9 said...

hmm...
tengah fikir apa perkataan asal dia ek???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...