07 October 2013

2nd hadiah buffday

Aku xpenah ada banyak pepium mahal.
1st hantarn aku.pepium D&G.
Pas tu masa preggy aku jd benci gila
Kat bau tu.sampai skrg xpakai.

Kedua pepium Burberry.
Aku kirim kat kwn aku pny kakak.
Dye blajar kat UK.so aku kirim lah.
Aku suka bau dye.sedap.Burberry Weekend.

Ketiga Channel ni.
Huaaa aku xpenah mimpikan
Yg aku akan ada pepium ni.
Wakakaka.boleh x gittew.
Thanks for da giver.
Thank u so much.
I reallu appriciate it.
Love u.hehehe

Mst laki aku jeles ni.hehehe

5 comments:

Cik Mun said...

wah..

mOoN said...

hehehe.. dulu masa bujang banyak giler koleksi perfume.. bila dah kawin ni kena tunggu smpi habis bru bleh beli..

Fifi Nadhrah said...

wh.. dari sape tu..

QueeN TerataI said...

queen pakai minyak wangi avon jer.. hahaha

Hana Soffelia said...

Siapa la yg bagi tu.. btw, hana dah lama gila tak pakai perfume. erm, since alahan dengan bau perfume masa pregnant sampai skarang rasa malas je. Entah nape jd gitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...