09 October 2013

Bila dh jadi mak mak

Aku baru balik pasar mlm.
Td g beli ikan.
Sok mcm nk masak ikan bawal putih
Kukus halia kat princess.hehe.
Ritu buat ikan kembung.
Adik aku kata princess mkn jugak.
Kali ni try buat pakai bawal putih.
2ekor rm5.betul ke harga dye?
Pas tu beli seedless grapes.
Hee dh lama x bg princess mkn buah.
Mls g giant beli kiwi.ni bg grapes plak.
Xsbr nk bg dye mkn.hehehe.

Mcm ni lah kita mak mak kan.
Duli xpk nk beli ikan segala.
Skrg beli ikan.beli buah.
Nk bg anak mkn.but i love my life.
Aku x rasa ni beban.aku suka lg
Adalah.hehehe.

Moga anak aku akan selalu hidup
Dgn air tangan aku.
Dan akan selalu ingat aku.
Amin.

10 comments:

Shark Kay said...

Amin..
Anak mn x suka air tgn ibu.

Suria Lekatlekitgurl said...

selagi dia nak makan buatkan je rara. akak ni tgh pening lala sekarang x nak makan. sejak boleh jalan haritu pelan2 dia mula tolak makanan.. sekarang memang totally minum susu. akak bg jugak multivitamin & scoot emulsion. kalau bg biskut hupseng tu je dia gigit jugak sikit.rindu jugak nak masak macam dulu bg lala makan.tp nak paksa sgt takut dia trauma dgn makanan.

Hafizin Jamil said...

mak penyayang nii..nanti anak mak balas jasa mak dia tu.. hehe

diana said...

betul Rara..beli je benda makan mesti pikir anak boleh makan ke tidak.nak beli yang anak boleh makan je..tekak sendiri dah jarang fikir..hehe

Munnafendy said...

indahh je rasa kn..hihi

SyimaSyaz said...

kan kan...happy gile dapat masak untuk anak. ok esok kita pikir lagi nak buat ape utk budak2 berdua ni...hehehe

mommy.aisy.hana said...

Btoi btoi btoi
tetiba jadi mak dan kenal macam2 jenis ikan dan sayuran dan buahan..sebab anak.

e.t.t.y said...

aku sejak mabuk mabuk ni, dah lama tak g mydin. kalau tak mesti aku borong buah, sayur, salmon. sian umar.

SweetLikeWhat said...

rase puas hati kan ra dapay masak sendiri tuk anak..letih tu rase berbaloi sangat..

Mar Mansor said...

setiap org akan berubah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...