04 October 2013

esok nak kemana eh?


esok dh Sabtu kan.esok adalah hari mengemas bilik.
bilik aku dh mcm tongkang pecah,
anak aku tu bila main,dye sepahkan semua,
aku pejam kan mata je.mls nk pk.
penat sgt lah this week,
xtau knp.cm xcukup rest je.
hehehe,eh yeke x cukup rest~

aku nk kemas almari esok.
cadar cadar,sarung bantal segala sume
aku nk simpan bawah katil.
aku kena minimum kan penggunaan almari
sbb nk masukkan baju princess dlm almari,
dh xboleh letak dlm rak tu dh sbb princess dh
pandai tarik baju.pengsan aku nk mengemas je keje.

td usha usha pic rumah,
hmmm cantik kan set putih ni?
suka nya aku,bila lah nk dpt cm ni kan.
verangannn je lah dulu~


Photo Wall Display via Click it Up a Notch

lepas tu verangan nk buat frame cenggini.hehehe.
rasa mcm nk DIY je.cm best je kan~
tgk lah nanti kalau rajin.hehehe.

ok lah,nk breakfast jap.
td aku beli bihun kat kedai Pak Yob
dye cas aku bihun rm1.50 je pulak.hahaha.
ntah kenapa.smlm bini bg layanan baik punya kot.
tu cas murah kat aku kot.wakakaka.k lah bai~

17 comments:

Mek Onie said...

aah,lawa frame tu,apa lagiiiii kak...DIY laaaaa,hihi...

♥ Wina ♥ said...

respect orang yg boleh deco² rumah serba putih cenggitu..kalau rumah wina, jgn harap le nak kekal putih ti..kang jadi warna warni lak heheee

selamat mengemas!

Lynda Che Lah said...

haha..Pak Yob baca blog Rara kot..hihi

diana said...

Akak beli almari kayu untuk letak baju2 mikhail..almari yang rendah tu je.yang ada gamba katun2 tu..boleh pakai sampai besar.dulu kongsi almari dengan akak tapi tak muat dah.lepas tu kongsi dehgan maisara lak, pening pulak tengok almari maisara .dengan baju barbie sekali dia gantung tu yang beli almari je la kat adik.

Siti Nursyamimi said...

samalah kita rara oiii..
ari minggu ari mngemas baju sedunia..
mimi punya bilik pn cam tongkang pecah dah..huwaaaa penatnye..

Hana Soffelia said...

Rajinnya ra, mengemas umah.. Esok dan ahad hana kerja.

Nurzakiah Hanum said...

best kan every weekend ada masa ..hehe
anum every weekend ada class

♥ ROS ♥ said...

Umah kita lglah..cuti or xcuti lg bersepah..mama malas...... Hahaha

Puan Gojes said...

PG tak duduk umah sendiri lagi, kalau da ada umah sendiri, bolehlah deco2 bagai :) apa pun, selamat berhujung minggu ya rara :)

adrianna syaz said...

Best kan klu dpt buat diy..jimat dan ada aktiviti sikit..xdak la boring sgt :)

faraherda.razalan said...

Rumah tema putih mmg ctk tp bahaya utk kite2 ni rara. Hehehehe...anak2 kecik selalunye geram tgk dinding putih bersih ni. Ade yg nak dicontengnya kang...

JunAina said...

Hahahaa..sebab layanan baekkk punya tetiba baik hati pagi ni cas murah.

Ibu bekerjaya cam gitulah hari minggu jadi bibik...ahahaa...

YanaUjang said...

rmh moden tema putih mmg cantik..nmpk suci sgt..tp nk menjaga keputihan tu..lahaii gigilll..huhu

esok err..sama la aktiviti kita..kemas rmh! ^_^

QueeN TerataI said...

set putih.. huhuhu idaklah teman... cantik mmg cantik.. nk jaga tu.. sendiri kena pk.. kihkihkih

Khai♥Rin : anies said...

sy suka gaya putih bersih mcm tu..tenang je..
slmt berkemas rara

penyisir rambut said...

set putih susah nak jaga...tak sesuai dgn saya yg "rjin" ni...heheh..

puansazusarin said...

Suka jugak set bilik warna putih...tp en suami bangkang..katanya nnt cpt kotor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...