Image and video hosting by TinyPic

04 October 2013

esok nak kemana eh?


esok dh Sabtu kan.esok adalah hari mengemas bilik.
bilik aku dh mcm tongkang pecah,
anak aku tu bila main,dye sepahkan semua,
aku pejam kan mata je.mls nk pk.
penat sgt lah this week,
xtau knp.cm xcukup rest je.
hehehe,eh yeke x cukup rest~

aku nk kemas almari esok.
cadar cadar,sarung bantal segala sume
aku nk simpan bawah katil.
aku kena minimum kan penggunaan almari
sbb nk masukkan baju princess dlm almari,
dh xboleh letak dlm rak tu dh sbb princess dh
pandai tarik baju.pengsan aku nk mengemas je keje.

td usha usha pic rumah,
hmmm cantik kan set putih ni?
suka nya aku,bila lah nk dpt cm ni kan.
verangannn je lah dulu~


Photo Wall Display via Click it Up a Notch

lepas tu verangan nk buat frame cenggini.hehehe.
rasa mcm nk DIY je.cm best je kan~
tgk lah nanti kalau rajin.hehehe.

ok lah,nk breakfast jap.
td aku beli bihun kat kedai Pak Yob
dye cas aku bihun rm1.50 je pulak.hahaha.
ntah kenapa.smlm bini bg layanan baik punya kot.
tu cas murah kat aku kot.wakakaka.k lah bai~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. aah,lawa frame tu,apa lagiiiii kak...DIY laaaaa,hihi...

    ReplyDelete
  2. respect orang yg boleh deco² rumah serba putih cenggitu..kalau rumah wina, jgn harap le nak kekal putih ti..kang jadi warna warni lak heheee

    selamat mengemas!

    ReplyDelete
  3. haha..Pak Yob baca blog Rara kot..hihi

    ReplyDelete
  4. Akak beli almari kayu untuk letak baju2 mikhail..almari yang rendah tu je.yang ada gamba katun2 tu..boleh pakai sampai besar.dulu kongsi almari dengan akak tapi tak muat dah.lepas tu kongsi dehgan maisara lak, pening pulak tengok almari maisara .dengan baju barbie sekali dia gantung tu yang beli almari je la kat adik.

    ReplyDelete
  5. samalah kita rara oiii..
    ari minggu ari mngemas baju sedunia..
    mimi punya bilik pn cam tongkang pecah dah..huwaaaa penatnye..

    ReplyDelete
  6. Rajinnya ra, mengemas umah.. Esok dan ahad hana kerja.

    ReplyDelete
  7. best kan every weekend ada masa ..hehe
    anum every weekend ada class

    ReplyDelete
  8. Umah kita lglah..cuti or xcuti lg bersepah..mama malas...... Hahaha

    ReplyDelete
  9. PG tak duduk umah sendiri lagi, kalau da ada umah sendiri, bolehlah deco2 bagai :) apa pun, selamat berhujung minggu ya rara :)

    ReplyDelete
  10. Best kan klu dpt buat diy..jimat dan ada aktiviti sikit..xdak la boring sgt :)

    ReplyDelete
  11. Rumah tema putih mmg ctk tp bahaya utk kite2 ni rara. Hehehehe...anak2 kecik selalunye geram tgk dinding putih bersih ni. Ade yg nak dicontengnya kang...

    ReplyDelete
  12. Hahahaa..sebab layanan baekkk punya tetiba baik hati pagi ni cas murah.

    Ibu bekerjaya cam gitulah hari minggu jadi bibik...ahahaa...

    ReplyDelete
  13. rmh moden tema putih mmg cantik..nmpk suci sgt..tp nk menjaga keputihan tu..lahaii gigilll..huhu

    esok err..sama la aktiviti kita..kemas rmh! ^_^

    ReplyDelete
  14. set putih.. huhuhu idaklah teman... cantik mmg cantik.. nk jaga tu.. sendiri kena pk.. kihkihkih

    ReplyDelete
  15. sy suka gaya putih bersih mcm tu..tenang je..
    slmt berkemas rara

    ReplyDelete
  16. set putih susah nak jaga...tak sesuai dgn saya yg "rjin" ni...heheh..

    ReplyDelete
  17. Suka jugak set bilik warna putih...tp en suami bangkang..katanya nnt cpt kotor..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com