22 October 2013

Kalau YE pun nak Takziahkan Arwah Noreen Noor

Al-Fatihah

aku tgk ramai artis yg ucap takziah atas pemergian arwah.
mcm xpercaya kan.TAPI yg aku mcm rasa xbest sket.
kalo tgk IG tu.artis artis share pic arwah yg seksi seksi,
yg nmpk lurah dendam.kalo tgk pic yg Ifa Raziah share kan
lg lah koooo.ich mcm xmanis.

bagi aku lah.kalo ye pon nk ucap takziah.
buh lah pic elok sket kot kan.

TAPI aku search jugak pic arwah yg pakai tudung,
tapi mmg xde,ada yg ni je.hehehe.

tapi ok lah jugak dr pic yg seksi seksi tu kan.
hmmmm,Al-Fatihah,moga tenang arwah disana.

bila fikir pasal mati.aku takut lah.
korg~ mintak maaf kalau ada salah silap eh.

15 comments:

SweetLikeWhat said...

mintak maap jugak ra..kite pun taktau bile..wuwuwu

YanaUjang said...

kannn..setuju dgn rara..innalillah~ semoga arwah tenang di sana..hermm

faraherda.razalan said...

Arwah dah ke Rara? Nape ye? Tatau pun?

Kakzakie said...

Betul Rara.. kalau ye pun nak ucap takziah biarlah pilih gambar yg elok. Kesian arwah tu..

Cik Gee said...

kurang kesedaran kat situ.. dah jadi pada diri, baru lah menyesal, itupon mungkin dah terlambat.. hurmm..

artis oh artis..!

ros_reeza said...

Al Fatihah..

Zuraidah Butang said...

innalillah..takut jgkk..tapi ajal tu kan pasti..mintak maap jgk

Anne Nurain said...

artis2 tu tak terpikir kot kalau benda tu jadi kat diorang.. lagipun macam x sesuai je nak upload gambar pastu nak tkziah2 bagai.. ckup la sedekahkan alfatihah je kan? lagi afdal.. hihihi..

~AmyLiana86~ said...

ada bc dlm fb td..tu la terdetik jgk org da meninggal nape pos gmbr cmtu..tgk2 entry da de da..hehe

Nurzakiah Hanum said...

al-fatihah

fieda said...

al fatihah

Shark Kay said...

ada jugak org cmni yer..
isk isk isk.

diana said...

tu la..ikut kan hati nak je unfollow artis bengong gitu..dia anggap macam benda biasa je..

Queen Teratai said...

sebaiknya x perlu share gambar org yg tak ada tu.. lebih baik.. pic rara ni pun kalau nk ikutkan x brape ok sbb masih nampak auratnya.. sian pada arwah...

ShaSa RosSa said...

sha ade nampak pic arwah pakai tudung.. anyway... al-fatihah untuk arwah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...