Image and video hosting by TinyPic

22 October 2013

Kalau YE pun nak Takziahkan Arwah Noreen Noor

Al-Fatihah

aku tgk ramai artis yg ucap takziah atas pemergian arwah.
mcm xpercaya kan.TAPI yg aku mcm rasa xbest sket.
kalo tgk IG tu.artis artis share pic arwah yg seksi seksi,
yg nmpk lurah dendam.kalo tgk pic yg Ifa Raziah share kan
lg lah koooo.ich mcm xmanis.

bagi aku lah.kalo ye pon nk ucap takziah.
buh lah pic elok sket kot kan.

TAPI aku search jugak pic arwah yg pakai tudung,
tapi mmg xde,ada yg ni je.hehehe.

tapi ok lah jugak dr pic yg seksi seksi tu kan.
hmmmm,Al-Fatihah,moga tenang arwah disana.

bila fikir pasal mati.aku takut lah.
korg~ mintak maaf kalau ada salah silap eh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. mintak maap jugak ra..kite pun taktau bile..wuwuwu

    ReplyDelete
  2. kannn..setuju dgn rara..innalillah~ semoga arwah tenang di sana..hermm

    ReplyDelete
  3. Arwah dah ke Rara? Nape ye? Tatau pun?

    ReplyDelete
  4. Betul Rara.. kalau ye pun nak ucap takziah biarlah pilih gambar yg elok. Kesian arwah tu..

    ReplyDelete
  5. kurang kesedaran kat situ.. dah jadi pada diri, baru lah menyesal, itupon mungkin dah terlambat.. hurmm..

    artis oh artis..!

    ReplyDelete
  6. innalillah..takut jgkk..tapi ajal tu kan pasti..mintak maap jgk

    ReplyDelete
  7. artis2 tu tak terpikir kot kalau benda tu jadi kat diorang.. lagipun macam x sesuai je nak upload gambar pastu nak tkziah2 bagai.. ckup la sedekahkan alfatihah je kan? lagi afdal.. hihihi..

    ReplyDelete
  8. ada bc dlm fb td..tu la terdetik jgk org da meninggal nape pos gmbr cmtu..tgk2 entry da de da..hehe

    ReplyDelete
  9. ada jugak org cmni yer..
    isk isk isk.

    ReplyDelete
  10. tu la..ikut kan hati nak je unfollow artis bengong gitu..dia anggap macam benda biasa je..

    ReplyDelete
  11. sebaiknya x perlu share gambar org yg tak ada tu.. lebih baik.. pic rara ni pun kalau nk ikutkan x brape ok sbb masih nampak auratnya.. sian pada arwah...

    ReplyDelete
  12. sha ade nampak pic arwah pakai tudung.. anyway... al-fatihah untuk arwah..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com