24 October 2013

kenapa aku ni PELUPA sangat sekarang ni?!

korg mcm aku x?
pelupa tahan 3 bintang.hehehe.
belum 5 bintang lg.3bintang kira ok lagik lah.
aku skrg ni kan,dh jatuh tahap sampai,
kalo ingat tu kena terus buat.xleh tangguh tangguh dh.
kalau tangguh mst lupa.

mcm semalam,sepatutnya aku kena kumpul sijil
utk bg kat sumber manusia.tapi lepas lalai buat keje lain.
aku trus lupa.sampai balik rumah baru nk ingat.
aduhhhhhhhhhhhhhh~ dh banyak kali jadik dh.

so pg pg ni aku trus amik sume sijil sijil kursus,
trus susun n nk g photostat,kalau x kang lupa lagik.
haih parah dh aku ni.nk kena mkn kismis banyak ni.
hahahahaha~


17 comments:

Munnafendy said...

alah lebih kurang kita je rara...wpun benda tu rutin, kalo nk terlupa tu lupa jgk...kdg smpi ketuk kpla sndri. hari2 buat pn lupa

YanaUjang said...

putus urat kata ko kannn...haha padahal simptom penuaan..kehkeh iols pn slalu gak lupa benda² remeh kadang tu..kena mkn kismis bebyk la kot utk kuatkn ingatan :)

Nurzakiah Hanum said...

banyak fk kot

adianiez AIDA said...

byk sgt keje la agak nyer :-)

asyifa mustaffa said...

urat da bnyk putus lpas beranak...! Hehehe...

J.Syazwana said...

same lah kite kak oiiiiiiii. aduhhh memang nak kene telan kismis bebanyak ni agaknye. huhuhu

Amanda Suria said...

hehehe...adat la tu rara..peningkatan umur pun yer jugak..eh...larikkk

~MommyAqilMedina~ said...

uhuhuh..sama!!sampaikan boss gelar kan pelupa macam mak nenek..haih!banyak makan semut kot..

ameris said...

akak pn camtu gak rara... semedang lupa. kdg2 hubby pn bengang sebab lupa dgn benda2 penting cam dokumen...

Mila Ahmad said...

saya pun sama kak pelupa, kita jadi pelupa sebab banyak benda nak kena ingat betul tak hehe....

Fiza Rahman said...

Biasalah tu. mcm saya ni sejak dah beranak 3 ni makin menjadi2 pelupanya. Pernah lupa tutup suis iron.

DYatie said...

Sama la kite pun rara.
Sekejap giler dah boleh lupa.
Sobs!

SweetLikeWhat said...

bukan mu jer ra..aku pun sama senang sangat lupa sekarang nih...wuwuwuwu

- AZIE - said...

sy nie pun sejak bersalin memg kerap lupa...memg truk btl lupa..

Queen Teratai said...

kalo gini kena buat reminder kat handphone.. hehehe

dalila said...

same la..sy sejak besalin..makin menjadi2..huhu

EZAN IDMA said...

sama la kiteee. kadang2 tu bende baru je letak dh lupe letak kat mana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...