Image and video hosting by TinyPic

24 October 2013

kenapa aku ni PELUPA sangat sekarang ni?!

korg mcm aku x?
pelupa tahan 3 bintang.hehehe.
belum 5 bintang lg.3bintang kira ok lagik lah.
aku skrg ni kan,dh jatuh tahap sampai,
kalo ingat tu kena terus buat.xleh tangguh tangguh dh.
kalau tangguh mst lupa.

mcm semalam,sepatutnya aku kena kumpul sijil
utk bg kat sumber manusia.tapi lepas lalai buat keje lain.
aku trus lupa.sampai balik rumah baru nk ingat.
aduhhhhhhhhhhhhhh~ dh banyak kali jadik dh.

so pg pg ni aku trus amik sume sijil sijil kursus,
trus susun n nk g photostat,kalau x kang lupa lagik.
haih parah dh aku ni.nk kena mkn kismis banyak ni.
hahahahaha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. alah lebih kurang kita je rara...wpun benda tu rutin, kalo nk terlupa tu lupa jgk...kdg smpi ketuk kpla sndri. hari2 buat pn lupa

    ReplyDelete
  2. putus urat kata ko kannn...haha padahal simptom penuaan..kehkeh iols pn slalu gak lupa benda² remeh kadang tu..kena mkn kismis bebyk la kot utk kuatkn ingatan :)

    ReplyDelete
  3. urat da bnyk putus lpas beranak...! Hehehe...

    ReplyDelete
  4. same lah kite kak oiiiiiiii. aduhhh memang nak kene telan kismis bebanyak ni agaknye. huhuhu

    ReplyDelete
  5. hehehe...adat la tu rara..peningkatan umur pun yer jugak..eh...larikkk

    ReplyDelete
  6. uhuhuh..sama!!sampaikan boss gelar kan pelupa macam mak nenek..haih!banyak makan semut kot..

    ReplyDelete
  7. akak pn camtu gak rara... semedang lupa. kdg2 hubby pn bengang sebab lupa dgn benda2 penting cam dokumen...

    ReplyDelete
  8. saya pun sama kak pelupa, kita jadi pelupa sebab banyak benda nak kena ingat betul tak hehe....

    ReplyDelete
  9. Biasalah tu. mcm saya ni sejak dah beranak 3 ni makin menjadi2 pelupanya. Pernah lupa tutup suis iron.

    ReplyDelete
  10. Sama la kite pun rara.
    Sekejap giler dah boleh lupa.
    Sobs!

    ReplyDelete
  11. bukan mu jer ra..aku pun sama senang sangat lupa sekarang nih...wuwuwuwu

    ReplyDelete
  12. sy nie pun sejak bersalin memg kerap lupa...memg truk btl lupa..

    ReplyDelete
  13. kalo gini kena buat reminder kat handphone.. hehehe

    ReplyDelete
  14. same la..sy sejak besalin..makin menjadi2..huhu

    ReplyDelete
  15. sama la kiteee. kadang2 tu bende baru je letak dh lupe letak kat mana

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com