Image and video hosting by TinyPic

18 October 2013

Kucing kena sula

Ni kucing belaan princess.
Aku beli kat gerbang malam kat ipoh ritu.
Aku saje bawak dye tgk cat ni.
Bg dye sonok.mmg dye sonok.
Tapi pas tu xnk balik.
Nangis nangis sbb nk cat tu.
Last last mashu banje.
Nasib lah rm10 je.

Lepas beli tu sonok sgt.
Cium cium cat tu.
Cat ni boleh gerak.siap jalan depan blakang.pas tu siap leh goyang goyang ekor.hehhhe omei.aku naik geli nk pgg.tapi dye relax je.hahaha.kadang kadang buat buat gedik takut kucing.heehe

td masa main main cat ni.
Dtg mummy princess.g nya duduk atas cat.
Pas tu udah terkankang kaki nya.
Hahhha.dah mcm kena sula.
Kesiannnnn.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. Hoho..ingatkan betui2 ada kucing kna sula nih..

    ReplyDelete
  2. Kina pun suka benor dengan cat..pantang nmpk cat..terjerit2 seronok..

    ReplyDelete
  3. kangkang pon chomey jugakk.,ahHKss

    ReplyDelete
  4. hahahhaa sama lah ni...aisya punya pun dah rosak. nasib baik rm10 je.. pastu abah dia tanak belikan dah.
    yg incess punye ni sama dgn abang adib punya

    ReplyDelete
  5. haha..tengok tajuk ngeri nak buka entry tu.. :p

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com