Image and video hosting by TinyPic

09 October 2013

Lutut koyak

Tgk lah lutut anak dara aku tu.
Mashu kata jatuh ptg td kat jalan Tar.
Jalan jalan pas tu jatuh.
Tp dye xnangis.
Mandi pon xnangis.
Tp aku tgk luka mcm dalam.

Pas tu haritu jari dye kena air panas.
Aku nk isi air panas dlm plast air
Panas dye.dye bantai g hulur jari.
Mmg terbaik lah.xsempat aku nk tepis.
Dah melalak.merah jari.
Pas tu mengelembung.
Tapi dye tetap buat sume benda pakai
Jari.gelembung tu pecah pon dye
Boolayan je mcm xsakit.
Adeehhh.sabo jelah aku.

Tapi skrg ni bila ckp panasss panasss.
Dye tau plak.dye trus tarik tangan.
Takut lettew kan.hehehe.

Haih anak.jaga lah diri.jgn lah bg
Ibuu awak ni risau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. adeh.. fa yang besar tengok pun dah rasa sakitnya... baby jangan nakal2 sangat... risau tengoknya...

    ReplyDelete
  2. sama dgn aisya.jatuh kat jalan tar kat zoo..sama lah tak nangis, mandi pun tak nangis... maybe Allah lindungi diorg kan ra...aii sedih tetiba

    ReplyDelete
  3. adoi..camne ko jaga anak ra????? bahahahahhahahahahah...gurau je. umar pun dah banyak kali jatuh. baru baru ni, melasak dalam kete, gedegunggg terhantuk dashboard. haaaa mendapat laaa kan...

    ReplyDelete
  4. alahai kesiannya incess..takpe incess kuat!!!

    ReplyDelete
  5. dye proses nk belajar kot kak....

    hihihhi..... good girl lah princess nie.. x nagis pon =)

    ReplyDelete
  6. hehehe biasalah tu anak2 bila dpt kaki gitulah rara.. pasti ada yg lukanya.. but kita kena lbh hati2 lah yer

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com