22 October 2013

saya cantik,xde sape nak kawan dgn saya~

pagi td aku dgr Era.fm,
ada sorg budak perempuan ni mengadu,
yang dye cantik.tapi kat kolej sume org xnk kawan
dgn dye.alahaaaiiiii kesian~

knp dik non.knp sume org xnk kawan ko.
ko kan lawa~ ich ich~

tapi mengikut pengalaman akk lah.
selalu kalau org cantik ni ramai org yg nak kawan.
berebut rebut org nk kawan dgn dye.
org mst akan cakap,budak tu baik,cantik,pandai.
suka kawan dgn dye.

tapi kalau org xnk kawan tu mst ada sesuatu yg pelik.
ko ada buat pape yg x elok kot ye dik?!
ke ko sombong? ke ko mulut puaka?
ke ko hati busuk?
hahahaha.selalu cm tu dik,
kalau ko lawa,tp ko sombong,ko iri hati,
org tak nak kawan ko.
eh tapi org org lawo yg busuk hati ni kan selalu ada geng,
geng mst ada 3 org,pas tu ada sorg ketua.hahahaha.
selalu mcm tu lah.dlm drama pon sllu cm tu kan.
hahahahah opppsssyyyyy~

alaaaa lex ah dik.chilll~
kalau nk ramai kawan.kena lah ramah,
tgk diri sendiri dulu.kenapa org x nk kawan aku.
hah gittew~ pas tu buat buat lah baik ngan org.
jgn pentingkan diri sgt.jgn GEDIK sgt.
org tak suka.hahaha.

hah tu jelah nasihat akk,
akk nk study pasal kalori jap ni.
ok lah.bai!


from akk cantik lg ramai kawan~ wakakakakaka larikkkk!

33 comments:

SweetLikeWhat said...

cantik tak melambangkan keperibadian seseorang..ade lah tak kena mana2 tu dik oiiii...muhasabah diri..sekian nasihat dari akak cantik jugak..miahahhahahaaa

Umi Qi said...

hahahhah sian adik tuh...bleh plak dia ckp dia cantik...hahhahha nak guling2 gelak...mama rara dh mmg cantik...anak cantik tuh sbb ramai kawan2...termasuk Umi Qi nih haa kawan kan? kan? hahhaha

Mysara Ab Rahman said...

Klu org xnk kwn ngn kte msti bersebab

Nurzakiah Hanum said...

moning2
bagus gak study kalori nie

Cik Eka said...

tak jugak kak. kadang ade org cantik. tapi org tak nak kawan ngan dia. sebab takut nak kawan. org takut memilih kawan.

Memang yg lawa ada geng. tapi dlu masa eka skolah, ade je yg tak ada geng. sebab tak pandai bergaul. hehehehe..


tapi org tak nak kawan takpe, wat x reti je. haha

Puan Gojes said...

hihi. lagi ramai kawan tu memang perghh :D PG kurang kawan ;( serius!

mama_ka0ri said...

hihi...
betul la kata rara..
biasanya yang geng jahat tu mesti ade tiga org..pastu sorang kepala..yg kepala tu la yg cantik..hahahaha...

Mommy_Cha said...

hehehe.
hi kakak cantik!
:)

Ayu azmir said...

tu la mesti ade sebbnya kan

Lynda Che Lah said...

haha..I ada kawan cantik..semuanya cantik tp hati busuk..mulut puaka..camne nak ramai kawan..I pun kawan gitu-gitu je :)

mama leen said...

dia ADA FESBUK TAKKKK?????

erin said...

mesti adik tu x brapa cantik tapi perasan cantik, tupasal org xmo kawan dgn dia..hahaha. eh rara, ko mmg cantik tau :)

ameris said...

hahaha.. tak pepasal adik tu kena ceramah free dgn akak rara. hik hik

aThidEaN said...

pheeewiiitsssssss

cantik luar cantik dlm...najwa latip

puansazusarin said...

Haha...dgr jugak pagi td..bak kata hanif..geliiii dengooo...

shura shushi said...

sure ke cantik? ke perasan cantik :)

Anonymous said...

erm...bukan camtu la rara. selalu org cantik ni ramai pompuan jeles. sebab dlm ramai2 tu org akan fokus si cantik tu je especially lelaki. nanti lelaki asyik nak ckp dgn pompuan tu je. tak pon kwn2 lain asyik jadi posmen sbb kwn laki suruh tanyakan pompuan cantik tu dah ada bf ke tak nak mintakkan no tepon la. susah tau jadi pompuan cantik. kwn perempuan byk jeles, kwn lelaki menyibuk je nak dekat. sape dpt takel akan jadi hot sbb dpt pompuan hot. tapi biasanya laki niat nak menggatal je. pastu kuat jeles nak mampus sbb tercabar kerana ramai lelaki nak dekat awek dia. pastu awek org ke tunang org ke bini org ke exbini org ke asyik la nak serang sbb konon kacau balak dia tunang dia laki dia exlaki dia. padahal laki tu yg sibuk nak dekat bkn pompuan cantik tu melayan pun. memang susah laaaaaaaa..........

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

A'a ada dengar pagi tadi..rasa nak gelak guling2 masa dia cakap diri sendiri cantik.. rasa macam saiko pun ada..hahahah =D

Haslinda Sadiken said...

adehhh..mcm2 bdk zaman skrg..APTB!!

~ NANA ~ said...

bila cakap "saya cantik" tu je dah buat org malas nk akwan...kahkahkah

mrs kayrul said...

nampak sangat suka up diri sendiri adik tue....nie mesti ada yg tak kena klu dah cantik tapi xde yg nak kawan....

p/s : akak kat bawah tue memang cantik...

ZazaMyMoon said...

meh aku nak tmabah sket.. muka cantik tapi hati busuk, mulut laha buat haper dik non.. hahaha
biar lah tak cantik mcm aku ni, janjii org senang hati nak berkawan.. ehhh cabottttt hahahaha

asyifa mustaffa said...

Da mcm cite indon plak.....sorang cntik...ada 3 lain plak gengnya...tp smua busuk hati...cmne orng nak kwn...? Uihhh..tp akak x layan cite indon tau...hehe...

Msti somting wrong la tu klau cntik orng x nak kwn....

Tia Fatihah said...

kalau dengan kak rara, tak boleh lawanlah. hehe.

macam penangan cerita dalam tv lah pula kak rasa shayam ni. mihmih

mungkin dunia dah terbalik sekarang. yang cantik tak ada kawan sebab orang takut kalau jalan dengan dia, dia sorang jadi tumpuan. yang lain tak cantik, kena pandang sebelah mata je.

sabarlah dik .. dunia .. buat baik je dengan orang. tanya orang, kita ni gedik ke tak. kalau majoriti kata ya. something not wrong dekat situ. so, kena perbaiki diri. hoteh? ^_^

dari yang tak cantik tapi comel. ahahahaaaa !

YanaUjang said...

statement tu kannn..hahaha x menahannn...i bc pn dh boleh pk..mesti ada something wrong dgn adik tu...mustahil kn org cantik x de org nk kawan..hikss dia kena muhasabah diri tu.. :)

Aty_Fared said...

kaannn..orang cantik ni selalu orang nak kawan..blogger cantik mesti popular..follower belas2 riban...*eehh tetibe...hahaha...

bagi aty cantik biasa datang dari dalam...kalau dalaman cantik mesti luaran pon nampak menarik.. :)

Love Razila said...

HAHAHHA...tengok siap bagi TIPS and sinopsis drama lagi... HEHEHHE
Alololo...cantik nyer akak ni... nak kawanlah nak kawanlah. HIKHIKHIK

*maybe budak tu perasan dia cantik kot tu pasal kawan2 xnak kawan dia..sebab biasanyer orang cantik x cakap dia cantik kot...orang lain yang melihat yang akan cakap dia cantik...biasanya yer =)

TelingaBulat said...

kelakar budak tu siap mention die cntik tp xde sape nk kawan..hehe kelakarr

~AmyLiana86~ said...

hahaha..mcm2 ragam..tu la nape xcermin diri sendiri dulu nape org xnak kawan kite kan..adoi..

yg xtahan ckp dia cantik tu..cantik ke?? hehehe...kakton cantik la..

Khai♥Rin : anies said...

mungkin la...mungkin la...dia cantik pada paras rupa tp syg nyer krg amik berat perihal kebersihan diri. mungkin badan or mulut berbau, or pakai bj yg da 2-3 hr or tempat tinggal /asrama / blk mcm tongkang pecah mungkin menjadi sebab kenapa org x nk kwn. kalu semua bkn krn hal ni, mungkin sikap kita yg krg peramah / pendiam or mcm rara ckp mulut puaka.

eh pnjg la komen ngalahkn pakar motivasi kek dah nyer ;-)

♥ ROS ♥ said...

Eh bleh plak ngaku cntikk.. Ada dua faktor cntik xde kawan ni... Satu mgkin dia cntik sgt , setengah org xnak kawan klu cntik sgt sbb mungkin leh tgugat laki suka ska pndang.. Satu lg cantik tp mulut puaka.. Hahhaha

Ratu Hatiku said...

hihihi...akk ada dgr gak bg td.. mcm2 kan.. kelakardgr celoteh si Johara... :)
cantik tuan tanah :D

rossi rossa said...

akak santik,nk saennnn......hihihhhihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...