23 October 2013

WW : ko rasa lelaki ada perasaan tak bila baca surat CINTA


15 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Lelakii mmg mcm tu.selg xde apa2 yg bleh menyentuh hati diorg jgn hrp la depa nk emo2 ni...

Sheqynne Hotloverzs said...

ada kot..

Cinta Ninja (CN) said...

mereka berbeza tapi tetap saling memerlukan.

Shark Kay said...

Hehehe..
Mmg terasa ni.

nuyui a.k.a miss YUI said...

tgk jenis laki tu juga..huhuh

seri.selaseh said...

tu la beza nye lelaki dan perempuan. Org cakap lelaki tak reti nak tunjuk emosi diorang walaupon mmg sebenarnye diorang penuh kasih sayang.

ct shah said...

cam tu gak reaksi muka dia.:P

SweetLikeWhat said...

lelaki ni mmg takde perasaan..haha

Mommy_Cha said...

ceh.
takde perasaan langsung.

aptb!
hahaha.

Mommy_Cha said...

ceh.
takde perasaan langsung.

aptb!
hahaha.

DYatie said...

Hahaha. Ada gak kot. Hohoho.

JunAina said...

Lelaki kan jenis tak reti tunjuk perasaan...

lady scooter said...

bukan takde perasaan... buat - buat cool tapi hati........??!! n_n

Hasnida Enal said...

tahu...tapi anggap mcm remeh temeh je

Hasnida Enal said...

biasalah...control mahco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...