Image and video hosting by TinyPic

23 October 2013

WW : ko rasa lelaki ada perasaan tak bila baca surat CINTA


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. Lelakii mmg mcm tu.selg xde apa2 yg bleh menyentuh hati diorg jgn hrp la depa nk emo2 ni...

    ReplyDelete
  2. mereka berbeza tapi tetap saling memerlukan.

    ReplyDelete
  3. tu la beza nye lelaki dan perempuan. Org cakap lelaki tak reti nak tunjuk emosi diorang walaupon mmg sebenarnye diorang penuh kasih sayang.

    ReplyDelete
  4. lelaki ni mmg takde perasaan..haha

    ReplyDelete
  5. ceh.
    takde perasaan langsung.

    aptb!
    hahaha.

    ReplyDelete
  6. ceh.
    takde perasaan langsung.

    aptb!
    hahaha.

    ReplyDelete
  7. Lelaki kan jenis tak reti tunjuk perasaan...

    ReplyDelete
  8. bukan takde perasaan... buat - buat cool tapi hati........??!! n_n

    ReplyDelete
  9. tahu...tapi anggap mcm remeh temeh je

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com