07 November 2013

Ayang makin MANTAP


hahahahaa ayang tu bukan aku k!
hahaha.aku tgk pic ni kat fb.
aku amik jd bahan aku buat entry.

aku puasa rini.
tapi pg pg hati aku dh tersakiti.ewahhhh~
mana x nya,pg pg dh kena bambu.
padahal bukan salah aku,aku xtau pon benda tu.
tuptup aku plak yg kena.choiiii sgt kan!
geram aku.

tapi aku xmelawan.aku diam je.malas aku.
kang kurang plak pahala puasa aku.
silent is da best remedy kan.
ewaahhhh lg skali.hahaha.

hmm aku bangun lewat harini.
jam bunyik 530am.ingat nk tido lg 5 mint je,
tapi lajak sampai 15minit.chooiiii lg skali.hahaha.
mlm td aku mkn ubat batuk.sbb xnk lah batuk aku jd worst lg kan.
pas tu udahh le xleh nk bangun.sabo jelah~
so pg ni g beli nasi lemak je kat princess.
hehehe.dah lama princess x mkn nasi lemak.

aku puasa rini.xyah nk tunjuk pic makanan kat aku ye!
aku nk BW jap.bye~

14 comments:

Umi Qi said...

rara jaga diri ye...jaga kesihatan...haish sapa lah bambu rara pagi2 nih...nasib rara bukan jenis mcm Umi Qi...mulut Umi Qi cepat je membalas...hahahha

Nurzakiah Hanum said...

moning

Ratu Hatiku said...

Bengangnya kalau bukan salah kita, x pasal2 kita yang kena kan.. sabor jelah ya.. :)

Myra Jay said...

Kemain ayat dalam gambo tu kan ;)

Meh blog MJ konpem arini takdak gambo makan..heheee

Selamat berpuasa ye

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok..jgn mlwn ya..hihi..

mama_ka0ri said...

ingatkan rara yang makin mantop..haha..

Shark Kay said...

heheh...
bijok sungguh iklan tu.
ramai ler org bli pasni.

:: Mrs.Eady :: said...

tak tunjuk....tak tunjuk...

Fifi Nadhrah said...

sape yang berani bamboo rara ni? meh nak kasi sikit.. haha..

Chekgu Azrine said...

selamat berpuasa sis..

akk semalam dah siap buat entry scheduled..pasal resepi..sory sis..hehehe

S.n.Fariza said...

''ayang makin mantop''
wakakakaka

slmt berpuasa

SweetLikeWhat said...

ra ganti puasa ke..daku bile nak mula ni..huhu

~MommyAqilMedina~ said...

huhuhu..sabar bebanyak ye Cik Rara..ada hikmah di sebaliknya nanti..InsyaALLAH..tang mantap tu tak boleh blah..hahahah

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Aduhai geli geleman baca tagline iklan tue..promot tak agak2 kan..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...