Image and video hosting by TinyPic

12 November 2013

jalan dari Kuantan ke Shah Alam demi kemenangan Pahang


tahniah pakcik Majid!
ku salute mu! ku tabik mu!
hehehehe.

aku ada dgr gak mulut mulut busuk yg kata,
alaaaa dr jalan baik puasa ke apa.
lagik bagus.ni poyo je nk berjalan jauh jauh.
ala lantak lah pakcik.mulut manusia mmg ada yg
busuk.xgosok gigi punya org!

drpd dorg yg x buat pape tu.
baik lah ada jugak org yg bersemangat mcm pakcik!
tahniah pakcik!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. haaa btul tu... ade yg kate baik puase la atau nazar yg elok2 lg.. tp yg mengate tu biasenyer diorang tak buat ape pun... ngate jer pandai... hebat pakcik ni... tabik spring utk die...

    ReplyDelete
  2. As long as masa dia jalan nih dia tak tinggalkan solat semua. Ok what? Yang cakap tu cukup solat ker idak?

    ReplyDelete
  3. congrats pakcik.. wa kagum sama lu hehe..

    ReplyDelete
  4. apa la rasia pakcik ni boleh jalan sejauh tu..akak ni berdiri satu jam pun nak pengsan..hahah

    ReplyDelete
  5. hogoh pahang hogoh.... pape pun dia dapat pergi umrah..hadiah dari TM Pahang...kateenyeee.. tak tau la kalau salah..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com