12 November 2013

jalan dari Kuantan ke Shah Alam demi kemenangan Pahang


tahniah pakcik Majid!
ku salute mu! ku tabik mu!
hehehehe.

aku ada dgr gak mulut mulut busuk yg kata,
alaaaa dr jalan baik puasa ke apa.
lagik bagus.ni poyo je nk berjalan jauh jauh.
ala lantak lah pakcik.mulut manusia mmg ada yg
busuk.xgosok gigi punya org!

drpd dorg yg x buat pape tu.
baik lah ada jugak org yg bersemangat mcm pakcik!
tahniah pakcik!

7 comments:

careno said...

haaa btul tu... ade yg kate baik puase la atau nazar yg elok2 lg.. tp yg mengate tu biasenyer diorang tak buat ape pun... ngate jer pandai... hebat pakcik ni... tabik spring utk die...

TelingaBulat said...

hogoh pahang hogoh

DYatie said...

As long as masa dia jalan nih dia tak tinggalkan solat semua. Ok what? Yang cakap tu cukup solat ker idak?

Nurzakiah Hanum said...

tahniah pakcik

ZazaMyMoon said...

congrats pakcik.. wa kagum sama lu hehe..

diana said...

apa la rasia pakcik ni boleh jalan sejauh tu..akak ni berdiri satu jam pun nak pengsan..hahah

mychessypie said...

hogoh pahang hogoh.... pape pun dia dapat pergi umrah..hadiah dari TM Pahang...kateenyeee.. tak tau la kalau salah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...