Image and video hosting by TinyPic

04 November 2013

Juara Piala Malaysian 2013 : PAHANG menang~ suamiku BELOT

kesian budak tu.mcm terkejut je.hehehe

tahniah Pahang! tahniah TOK GAJAH.
21tahun kan tunggu? lama tu!
meh nk cite sket pasal perlawanan smlm.
hehehe.aku bukan nk cite pasal ouside ke,
pasal dorg main bola ke.aku x reti sgt nk ulas.
nama pemain pon bukan tau sgt.hahaha.
Apex aku kenal lah.hehehe.

tapi aku nk cite pasal permainan smlm adalah sgt hebat,
sgt genting! yang penting skorer Pahang smlm hensem.
hehehe.

smlm mmg xtau nk ckp cane.even hujan pon,
2 2 pasukan sgt hebat! sgt sgt sengit.kami menjerit jerit kat rumah.
hahaha.princess pon naik terkejut terkejut je sbb nenek menjerit.
hahahaha.kelakar gila.

laki aku lg 1 hal.lepas Pahang skor dye terus sokong pahang,
tak aci kan! hahaha.

laki aku lahir kat Pahang.MIL aku org pahang.
MIL aku pon mulanya sokong kelantan.
tapi bila sepak mula.dye sokong pahang pulak.
instinct dye kata Pahang boleh menang kot.hehehe

yang laki aku pulak atas pagar,
IC pahang,tapi hati kat kelantan.
so masa sepak mula kami semua lah sokong kelantan.
mil aku sorg ke pahang.tapi lepas tungtang tuntang,
Pahang skor 1,trus laki aku beralih ke Pahang.geng
ngan MIL aku.xaci kan! hahahaha.

mula cm dh bosan dh tgk sbb x skor skor,
aku siap boleh g goreng nugget,
xskor jugak! adik ipar aku g masak megi,
xjugak skor.ahhhh stress.
last last sampai pertambahan masa 3mint tu,
ingat kan Kelantan nk buat magic,
tapi xjugak.

so menang lah Pahang 1-0
tapi Kelantan Kalah bermaruah lah aku rasa.
ok lah tu.
tahniah Pahang! 

xpe kelantan,tahun depan cuba lagik k!

Photo: Menung bengang
#ayoi#piala malaysia#
adik ipar aku yg stress.hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. semalam tengok pun asyik jerit2 jer..hehehe..lyeen org sabah...sebab akak ipar org pahang. Lyeen sokong pahang..ahahahha,..

    ReplyDelete
  2. hahaha..begitu khusyuk adik ipar tu ek.
    aku ni tak ambik port bola2 ni.sbb bz layan anak kekdahnyer.:p

    ReplyDelete
  3. Hahahaha. Adik ipar rara tu mg stress sgt dah tu. Haha.

    ReplyDelete
  4. I tengok 5 min terakhir.tp apek ensemla ada jambang..haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com