14 November 2013

Kemunculan Pertama Nurul Selepas Bersalin

Nurul Wahab 2

Nurul Wahab 8

Nurul wahab 1

wow,lepas 42hari pantang trus buat persembahan.hebat!
tapi xlangsing sgt lah.perut buncit lg.aku ni pon sampai skrg
perut boncit~ wakakakka.

mcm mana lah nk hilangkan boncit eh eh.

4 bulan tak menyanyi – naik berkarat jugalah.. Hanya dengan warm up boleh membantu. Nasib baik dulu belajar dengan Cikgu Siti Hajar. Tahu lah juga menggunakan teknik dan bagaimana nak warm up. Kalau tak, habislah aku! Aku banyakkan latihan untuk pernafasan. Haru biru juga jadinya! Hahhaa…

20 comments:

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Hehehe Nurul tetap cantik.. statement perut tu kelakar :)

HanNis SaNia said...

wow langsing. hihi suami dia kn org besar dalam herbalife. presiden team herbalife. and memang dia minum herbalife spjg pntang n ms mgnadung lg

Amanda Suria said...


mak aii...gigih dia mencari duit ni....lepas pantang jer terus kerja...tp nampak kurus pulak..ke sebab dia pakai kaler hitam?

Lynda Che Lah said...

semalam tgk Insta dia..amboi..cepatkan dia kurus sikit..hihi

Wawa said...

ari tu gugur, tak pantang betul2...tak pakai bengkung..skang lemak berlapis2 walopun org kate kurus! menyampah dengan lemak teboink2 tu!!!aghhhhh!

asyifa mustaffa said...

habis2 pantang trus nyanyi ??? huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

uhuhu..

okla..comel..

mama_ka0ri said...

amalkan makan madu pagi dan malam..pastu rajin buat sit up..perut kempis..
lam pantang tak pakai bengkung ke?

ain.ya.nun. said...

nak hilang buncit tanpa senaman pakailah girdle siang malam ;)

ain.ya.nun. said...

nak hilang buncit tanpa senaman pakailah girdle siang malam ;)

LydSunshine said...

yang belakang mekap artis tu kemain posing. Heheh..

ZazaMyMoon said...

buncit tu kurang lah tapi melabar tu mmg ketara wehh hahahaha

JunAina said...

Psttt...RM berbakul2 memang boelh cepat cantiknya tapi usaha mau ada jugaklah...:)

Liyana said...

xtau pun dia mengandung? haha ketinggalan zaman mak ni haa lol.

err rara kita pun perut boncit gak walopun org kata kurus sobs. kuat minum ais kotss

nie eim said...

laa dia mengandung ke.. tak tau -_-

Rizziela said...

memang cantik..tp kena lagi slim baru lagi cantik kan

mrs MELL said...

nurul memang plum2 gitu kan badan dia.. hehe.. sama lah rara. perut uncit2. haha

eB said...

x pernah lagi tgk anak dia. musti comel kan? hu3

Queen Teratai said...

menten slim.. anak dh 2.. haruslah ada buncit skit...

nak tips perut x buncit? pakai gurdle + losyen panas utk kempiskan perut insyaAllah berjaya... x caya? meh tgk perut Queen.. walau bersalin czer perut x muncit tau.. kihkihkih

Munnafendy said...

nak komen org yg posing kt blkg tu jgk..laki ka pmpn?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...