Image and video hosting by TinyPic

14 November 2013

Kemunculan Pertama Nurul Selepas Bersalin

Nurul Wahab 2

Nurul Wahab 8

Nurul wahab 1

wow,lepas 42hari pantang trus buat persembahan.hebat!
tapi xlangsing sgt lah.perut buncit lg.aku ni pon sampai skrg
perut boncit~ wakakakka.

mcm mana lah nk hilangkan boncit eh eh.

4 bulan tak menyanyi – naik berkarat jugalah.. Hanya dengan warm up boleh membantu. Nasib baik dulu belajar dengan Cikgu Siti Hajar. Tahu lah juga menggunakan teknik dan bagaimana nak warm up. Kalau tak, habislah aku! Aku banyakkan latihan untuk pernafasan. Haru biru juga jadinya! Hahhaa…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. Hehehe Nurul tetap cantik.. statement perut tu kelakar :)

    ReplyDelete
  2. wow langsing. hihi suami dia kn org besar dalam herbalife. presiden team herbalife. and memang dia minum herbalife spjg pntang n ms mgnadung lg

    ReplyDelete

  3. mak aii...gigih dia mencari duit ni....lepas pantang jer terus kerja...tp nampak kurus pulak..ke sebab dia pakai kaler hitam?

    ReplyDelete
  4. semalam tgk Insta dia..amboi..cepatkan dia kurus sikit..hihi

    ReplyDelete
  5. ari tu gugur, tak pantang betul2...tak pakai bengkung..skang lemak berlapis2 walopun org kate kurus! menyampah dengan lemak teboink2 tu!!!aghhhhh!

    ReplyDelete
  6. habis2 pantang trus nyanyi ??? huhuhu

    ReplyDelete
  7. amalkan makan madu pagi dan malam..pastu rajin buat sit up..perut kempis..
    lam pantang tak pakai bengkung ke?

    ReplyDelete
  8. nak hilang buncit tanpa senaman pakailah girdle siang malam ;)

    ReplyDelete
  9. nak hilang buncit tanpa senaman pakailah girdle siang malam ;)

    ReplyDelete
  10. yang belakang mekap artis tu kemain posing. Heheh..

    ReplyDelete
  11. buncit tu kurang lah tapi melabar tu mmg ketara wehh hahahaha

    ReplyDelete
  12. Psttt...RM berbakul2 memang boelh cepat cantiknya tapi usaha mau ada jugaklah...:)

    ReplyDelete
  13. xtau pun dia mengandung? haha ketinggalan zaman mak ni haa lol.

    err rara kita pun perut boncit gak walopun org kata kurus sobs. kuat minum ais kotss

    ReplyDelete
  14. laa dia mengandung ke.. tak tau -_-

    ReplyDelete
  15. memang cantik..tp kena lagi slim baru lagi cantik kan

    ReplyDelete
  16. nurul memang plum2 gitu kan badan dia.. hehe.. sama lah rara. perut uncit2. haha

    ReplyDelete
  17. x pernah lagi tgk anak dia. musti comel kan? hu3

    ReplyDelete
  18. menten slim.. anak dh 2.. haruslah ada buncit skit...

    nak tips perut x buncit? pakai gurdle + losyen panas utk kempiskan perut insyaAllah berjaya... x caya? meh tgk perut Queen.. walau bersalin czer perut x muncit tau.. kihkihkih

    ReplyDelete
  19. nak komen org yg posing kt blkg tu jgk..laki ka pmpn?? haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com