14 November 2013

Kesiangan lagik!

harini lambat lagik.semalam scan 8.01,harini?
usah lah ditanya~ hahaha.yang penting aku lewat.
aku sedar kul 6am,pas tu hujan,princess peluk aku,
aku pon peluk dia,pas tu lenaaaaaaaaaaaa~
sedar sedar dh 7lebih.i is redhoooo jelah~

bangun mandi~

pas tu sempat ag aku masakkan sup ayam kat princess.
menu mudah dlm keadaan darurat.hehehe.

pas tu nasi mintak tolong mashu masak kan.
baru lah g keje.eh sblm tu basuh baju jap.
jap g mintak tolong mashu sidai.hehehe.

sume mintak tolong mashu.kalau mashu xde lepas ni ntah lah mcm mana.
mst ibuu lg kelam kabut.mst xterkejar.huaaaaaaaaaaaaaaaa~

ni anak maksu aku.baru bersalin kelmarin.xsabar nk balik ipoh.

10 comments:

Hana Soffelia said...

kita tgk nanti mcm mana bila mashu dah xde lagi.. aiyok ibu... haha

ameris said...

lahai... cian rara.
mmg ujan sedap tido kann...

~AmyLiana86~ said...

alahai comel... =)

Umi Qi said...

comel yer anak buah rara........putihhhh ye...mesti x sabar nak gomol baby baru yeyyy

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Alahai comelnya dia.. sungguh indah ciptaan Allah :)

Lynda Che Lah said...

selalu kesiangan kebelakangan ini..esok Qoid dah sekolah xtaulah..tp kira awal lah kalu Rara selalu bangun sblm 6 tu..hehe..

Amanda Suria said...

bila ada anak kecik..kesiangan tu adalah lumrah...kena set time siap2 rara...

TelingaBulat said...

putih kemerah-merahan baby tuh..comei ;)

Liyana said...

nasib baik ada mashu kan.... :)

Queen Teratai said...

hujan.. sejuk.. tu yg syok je sambung tdo eh.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...