Image and video hosting by TinyPic

14 November 2013

Kesiangan lagik!

harini lambat lagik.semalam scan 8.01,harini?
usah lah ditanya~ hahaha.yang penting aku lewat.
aku sedar kul 6am,pas tu hujan,princess peluk aku,
aku pon peluk dia,pas tu lenaaaaaaaaaaaa~
sedar sedar dh 7lebih.i is redhoooo jelah~

bangun mandi~

pas tu sempat ag aku masakkan sup ayam kat princess.
menu mudah dlm keadaan darurat.hehehe.

pas tu nasi mintak tolong mashu masak kan.
baru lah g keje.eh sblm tu basuh baju jap.
jap g mintak tolong mashu sidai.hehehe.

sume mintak tolong mashu.kalau mashu xde lepas ni ntah lah mcm mana.
mst ibuu lg kelam kabut.mst xterkejar.huaaaaaaaaaaaaaaaa~

ni anak maksu aku.baru bersalin kelmarin.xsabar nk balik ipoh.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. kita tgk nanti mcm mana bila mashu dah xde lagi.. aiyok ibu... haha

    ReplyDelete
  2. lahai... cian rara.
    mmg ujan sedap tido kann...

    ReplyDelete
  3. comel yer anak buah rara........putihhhh ye...mesti x sabar nak gomol baby baru yeyyy

    ReplyDelete
  4. Alahai comelnya dia.. sungguh indah ciptaan Allah :)

    ReplyDelete
  5. selalu kesiangan kebelakangan ini..esok Qoid dah sekolah xtaulah..tp kira awal lah kalu Rara selalu bangun sblm 6 tu..hehe..

    ReplyDelete
  6. bila ada anak kecik..kesiangan tu adalah lumrah...kena set time siap2 rara...

    ReplyDelete
  7. putih kemerah-merahan baby tuh..comei ;)

    ReplyDelete
  8. nasib baik ada mashu kan.... :)

    ReplyDelete
  9. hujan.. sejuk.. tu yg syok je sambung tdo eh.. hehehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com