Image and video hosting by TinyPic

14 November 2013

Liyana Jasmay Alergi Nasi, Hanya Makan Hidangan Barat

Liyana Jasmay Alergi Nasi, Hanya Makan Hidangan Barat

Liyana Jasmay Alergi Nasi, Hanya Makan Hidangan Barat

eh sama lah mcm aku dulu.xleh makan nasi jugak.hahaha
tapi aku ni ada lemak lemak tepu.so xpelah.LJ ni kurus,cane?
kesiann baby,tapi dye boleh je mkn pasta semua tu.ok lah kan~

tapi sejak dye preggy nampak chubby sket kan.
omei je~ hehehe.

xsbr nk tunggu baby dye.agak agak mcm UAI x?
laki dye kan mcm muka UAI sket.hehehe

Kalau boleh doktor memang suruh berhenti berlakon selama sembilan bulan. Tapi sekarang ni saya dah kurangkan aktiviti berlakon dan cuma buat kerja-kerja yang tak terlampau berat.
Kalau ada sesi fotografi pun, saya akan minta buat sekali sahaja sebab akan cepat pening. Malah, saya terpaksa mencari pelakon lain menggantikan watak saya dalam drama terbaru untuk siaran TV9 nanti.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. oklah tue...makan pasta ganti karbohidrat...hehehe..
    kite bole mkn je, masuk dapur xbole...hihi

    ReplyDelete
  2. oklah tue...makan pasta ganti karbohidrat...hehehe..
    kite bole mkn je, masuk dapur xbole...hihi

    ReplyDelete
  3. Tak boleh makan nasi tapi boleh makan lain ok lagi laa.. ada yang tak boleh makan apa-apa ..makan je keluar balik, sampai kena tahan di hospital..susahnya nak mengandung.. apa pun tahniah buat liyana..

    ReplyDelete
  4. preggy mummy nmpk seksi walaupn sikit chubby ;)

    ReplyDelete
  5. Nasib baik ok jek time akak preggy cuma satu jek xboleh telan laksa. Padahal hantu laksa hehehe

    ReplyDelete
  6. ok tuh leh mkn benda len. eB dolo, sumer pn muntah balik. huwaaaaaaaaaaaa... mn x nya trun brat bdn 7 kg ;(

    ReplyDelete
  7. ok la juge boleh makan khen, dulu akak langsunggg..asik muntah ijau je...sabow je =)

    ReplyDelete
  8. alergic nasi? amboi, sabor je la..huhu

    makanan ruji rakyat malaysia tu...

    ReplyDelete
  9. mst comel baby dia nnt sebab LJ pn mmg comel..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum rara. heee mujur sheila makin suka makan nasi sejak berbadan dua ni. heee tak sangka LJ pun mengandung. nampak chubby masa mengandung ni comel kan :)

    ReplyDelete
  11. ni mesti pregnant anak lelaki **tiba-tiba :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com