Image and video hosting by TinyPic

14 November 2013

MasterChef Malaysia All Stars


Antara peserta yang kembali memanaskan dapur MCMAS ialah 
Azwan Ali, 
Karl Shafek, 
Soo Wincci, 
Raja Azmi, 
Kenchana Dewi, 
Celina Khor, 
Sharifah Shahora, 
Michael Ang, 
Syanie, 
Enot, 
Brian,
 Imelda,
 Zamir, 
Che lah,
 Ah Hong, 
Along,
 Azlina,
 Azni,
 Ary Malik
 dan Shahriah.

korang paling nk tgk sape? aku nk tgk che lah dgn Celina.hehehe.
aku suka dorg ni.Che Lah sbb gedik dye tu.

eh AA tu cane lah rupanya kan.dgn bulu bulu dye lagik ke.
haih xbleh blah.hahaha.

MCMAS bakal bersiaran pada setiap Sabtu hingga Selasa, jam 9.00 malam secara eksklusif menerusi saluran Ria (104) dan siaran serentak di Maya HD (135), bermula 23 November ini!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. aku paling bebulu kalau tengok si AA tu hahahahha

    dah lah pakai bulu2 lagi buat mak berbulu tengok dia nyah!! hahahahahha

    ReplyDelete
  2. wow!terpaksa berebut dengan anak dan suami nih

    ReplyDelete
  3. Ada jgk pg mkn kt sini aritu..ptt la semcm je daya tarikan ni..huhu

    ReplyDelete
  4. Setiap kali nengok AA setiap kali tu jugak la mcm2 mimik muka yg keluar dari muka ku ini. meluat hokey.

    *nasib x mengandung time tu*

    ReplyDelete
  5. Lepas ni layan masterchef balik lah jawabnya, kenapa Cik Ta tak ada eh?

    ReplyDelete
  6. Bunda paling nk tengok azwan ali n michael ong...macam mana lah agalnyer gandingan mereka ni nanti...gamat tak gamat dapur masterchef nanti...

    ReplyDelete
  7. tak sabar nak tengok ni.. ada juga tengok promo dia kat astro..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com