14 November 2013

MasterChef Malaysia All Stars


Antara peserta yang kembali memanaskan dapur MCMAS ialah 
Azwan Ali, 
Karl Shafek, 
Soo Wincci, 
Raja Azmi, 
Kenchana Dewi, 
Celina Khor, 
Sharifah Shahora, 
Michael Ang, 
Syanie, 
Enot, 
Brian,
 Imelda,
 Zamir, 
Che lah,
 Ah Hong, 
Along,
 Azlina,
 Azni,
 Ary Malik
 dan Shahriah.

korang paling nk tgk sape? aku nk tgk che lah dgn Celina.hehehe.
aku suka dorg ni.Che Lah sbb gedik dye tu.

eh AA tu cane lah rupanya kan.dgn bulu bulu dye lagik ke.
haih xbleh blah.hahaha.

MCMAS bakal bersiaran pada setiap Sabtu hingga Selasa, jam 9.00 malam secara eksklusif menerusi saluran Ria (104) dan siaran serentak di Maya HD (135), bermula 23 November ini!

10 comments:

ZazaMyMoon said...

aku paling bebulu kalau tengok si AA tu hahahahha

dah lah pakai bulu2 lagi buat mak berbulu tengok dia nyah!! hahahahahha

Azhafizah Md Nor said...

terbaiklah kali ni..

Nafisa81 said...

wow!terpaksa berebut dengan anak dan suami nih

adrianna syaz said...

Sya pun mau tgk che lah :D

adrianna syaz said...

Ada jgk pg mkn kt sini aritu..ptt la semcm je daya tarikan ni..huhu

TelingaBulat said...

aduh semak nye ade aa

Wawa Yusoff said...

Setiap kali nengok AA setiap kali tu jugak la mcm2 mimik muka yg keluar dari muka ku ini. meluat hokey.

*nasib x mengandung time tu*

shura shushi said...

Lepas ni layan masterchef balik lah jawabnya, kenapa Cik Ta tak ada eh?

Bunda said...

Bunda paling nk tengok azwan ali n michael ong...macam mana lah agalnyer gandingan mereka ni nanti...gamat tak gamat dapur masterchef nanti...

ros_reeza said...

tak sabar nak tengok ni.. ada juga tengok promo dia kat astro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...