Image and video hosting by TinyPic

19 November 2013

Nana Mahazan Safari baby shower

Best kan.comei.
Kalau lah aku dpt buat cm ni.
Kalau~

Hehehe.tp laki aku xbg punya.
Bukan penting pon.
Baik buat kesyukuran kan.
Time aqiqah boleh kot buat cm ni.
Hehehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. woaw,,apa benda ni,,,ingatkan zoo,,heheheh

    ReplyDelete
  2. Mkn bnyk plk retis yg buat bnda ni kan, bkn budaya kita pon... Mls nak komen!

    ReplyDelete
  3. hurmm zaman skrg ni mcm2 nak di sambutnya.. zaman kita blom lahir dulu mak2 kita tak ada nak buat majlis2 ni bagai.. helok je pun sampai ke tua niha hehehehe

    ReplyDelete
  4. best kan retis2 nie...da mcm hollywood nye artis...
    pape pn kita tetap minat nana nie..hehehe
    lg2 time dia preggy nie...nmpk sgt seri nya...

    ReplyDelete
  5. serius best yer nana buat baby shower...tema zebra habisssssssss

    ReplyDelete
  6. Untungnyer la hai.. tp kita buat kenduri kesyukran ajerlah yg mampu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com