19 November 2013

Nana Mahazan Safari baby shower

Best kan.comei.
Kalau lah aku dpt buat cm ni.
Kalau~

Hehehe.tp laki aku xbg punya.
Bukan penting pon.
Baik buat kesyukuran kan.
Time aqiqah boleh kot buat cm ni.
Hehehehe.

8 comments:

Nurul Izayani said...

Untungla jadi artis..*motip jeles!

yen(toka ziizokukuto) said...

woaw,,apa benda ni,,,ingatkan zoo,,heheheh

Engku Muzahadin said...

Mkn bnyk plk retis yg buat bnda ni kan, bkn budaya kita pon... Mls nak komen!

ZazaMyMoon said...

hurmm zaman skrg ni mcm2 nak di sambutnya.. zaman kita blom lahir dulu mak2 kita tak ada nak buat majlis2 ni bagai.. helok je pun sampai ke tua niha hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

laki dia mcm noh ja sekali tgk..huhu

Kelip-Kelip Mata Biru said...

best kan retis2 nie...da mcm hollywood nye artis...
pape pn kita tetap minat nana nie..hehehe
lg2 time dia preggy nie...nmpk sgt seri nya...

Umi Qi said...

serius best yer nana buat baby shower...tema zebra habisssssssss

Rizziela said...

Untungnyer la hai.. tp kita buat kenduri kesyukran ajerlah yg mampu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...