Image and video hosting by TinyPic

12 November 2013

Niat Puasa Asyura

Selamat berpuasa.
Aku sebenarnya konpius.
Kalau x habis ag puasa ganti.
Boleh ke puasa Asyura ni.

Aku tanya kat akk InaAcik.
Dye kata aku boleh niat puasa ganti.
Tapi pahala puasa dpt pahala puasa
sunat nanti.

Thanks kak utk pencerahan.
Akk selalu ada time sy muskil.hehe
Selamat berpuasa semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Kat ofis farah pn ramai yg berpuasa.. selamat berpuasa rara..=D

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa :)
    Adda pun puasa hari ni..hehe..
    Blogwalking pepagi nie ^^

    ReplyDelete
  3. Tak pose la rara. Mcm nak try je pose time preggy ni. Tak pnh pose time preggy tau. Hahahah....2 kali preggy time pose....2-2 kali tu pulak time loya mcm nak gila. Mmg tak mkn tp org yg pakse kite suh mkn lak. Hahahaha!

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa rara
    xdapat pose plak kali ni..
    sob..sob..sobb

    ReplyDelete
  5. sebenarnya byk pendapat tentang niat puasa ni. akak lebih selesa/yakin berpegang dgn pendapat mendahulukan yg wajib dari yg sunat. tentang niat tu, ada juga pendapat kata boleh gabung niat. pilihlah lah yg mana berat.

    nway, selamat berpuasa rara...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com