12 November 2013

Niat Puasa Asyura

Selamat berpuasa.
Aku sebenarnya konpius.
Kalau x habis ag puasa ganti.
Boleh ke puasa Asyura ni.

Aku tanya kat akk InaAcik.
Dye kata aku boleh niat puasa ganti.
Tapi pahala puasa dpt pahala puasa
sunat nanti.

Thanks kak utk pencerahan.
Akk selalu ada time sy muskil.hehe
Selamat berpuasa semua.

7 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Kat ofis farah pn ramai yg berpuasa.. selamat berpuasa rara..=D

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Hari nie dah terlepas.. esok Insyaallah.. =D

nursuhada aziz said...

Selamat berpuasa :)
Adda pun puasa hari ni..hehe..
Blogwalking pepagi nie ^^

faraherda.razalan said...

Tak pose la rara. Mcm nak try je pose time preggy ni. Tak pnh pose time preggy tau. Hahahah....2 kali preggy time pose....2-2 kali tu pulak time loya mcm nak gila. Mmg tak mkn tp org yg pakse kite suh mkn lak. Hahahaha!

dalila said...

selamat berpuasa rara
xdapat pose plak kali ni..
sob..sob..sobb

InaAchik said...

sebenarnya byk pendapat tentang niat puasa ni. akak lebih selesa/yakin berpegang dgn pendapat mendahulukan yg wajib dari yg sunat. tentang niat tu, ada juga pendapat kata boleh gabung niat. pilihlah lah yg mana berat.

nway, selamat berpuasa rara...

~MommyAqilMedina~ said...

Selamat Berpuasa Rara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...