Image and video hosting by TinyPic

29 November 2013

Persedian Princess masuk taska

8Td lepas tampal gigi.aku g taska princess.
G byr duet deposit and bulan 12 punya.
So total rm360.

Aku soal selidik lah pasal taska sume.
Lama gak aku sembang ngan puan bos taska tu.
Nk dekat sejam jugak.dah mcm sesi luahan
Perasaan dh puan tu kat aku.haha
Dye ckp kat aku.bawak semua benda mcm
susu.tilam.bantal.baju.pampers.
Or lainlain kegunaan princess lah.
Makanan lak kalo aku nk masak.
Boleh je bawak.kalo x dorg bg makan.
Ooo senang lah mcm tu.kalau aku x
sempat masak.no worries lah kan.

Aku sbnrnya risau kalau princess
nangis.tp puan tu kata normal lah
Kalau budak nangis.mana ada budak duk
tempat baru trus x nangis kan.
Hehe.tu x normal namanya.
Eh puan tu yg ckp cm tu eh.
Bukan aku.hahaha.

Dia pesan lg.lepas hantar trus pergi.
Jgn tunggu.haih sedih lak aku dgr cm tu.

Tp xpelah.nk buat cane.nk xnk nt nk kena
hantar gak kan.mula mula je.
Nanti ok lah. *think positive

Hope everything ok lah.hope princess suka
sbb sana ada ramai friends.hehe.

Td aku g sogo.ada sales.beli baju basahan
untuk princess.esok g beli brg mandian
pulak kt dia.fuhhhh nebesss.

Pic bawah ni playground depan taska.
Suka lah budak tu nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. betul...lepas hantar kene terus pegi...kalu tak kita yg nanges nanti...hhee

    ReplyDelete
  2. Semoga anak2 kita dijaga dengan baik. InsyaAllah. Allah sentiasa ada untuk lindungi dan jaga dia.

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhhhhhh,nanti dapat raamai kawannnnnn kan princess :D

    ReplyDelete
  4. semoga princess ok2 je kat taska.. kite pun tumpang nebes nih.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com