Image and video hosting by TinyPic

15 November 2013

Princess kalau balik ipoh suka OVER

Anak aku suka over bila balik Ipoh.
Aku pun xtau knp.hahaha.
Kalau balik je ipoh mcm hyper semacam.
Jalan sana sini.masuk bilik.
Keluar bilik.mkn jgn cerita lah.
Mcm mcm makannya.hahaha.
Tapi aku suka.sbb kalau tido mst ternganga.

Aku kalau balik sini boleh je buat apa
apa kerja.dye nanti main lah sorg sorg.
Aku leh je buat apa apa keje.
Kan sonok kalau kt kl cm ni.hehee

Td aku dh g tgk anak maksu aku.
En.mat! Hensem lah en.mat.xsabar
nak jumpa en.mat lg esok.hehhhe.

Princess jeles gila tgk aku pgg baby.
Siap nangis nangis.overrr sgt!
Hahahahaa

K lah bye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. baru akak perasan akak tak pernah pegang baby orang lagi sejak ada lala atau depan lala.. tak tau la respond dia camna... mesti la puteri jeles... takut mak dia di curi org

    ReplyDelete
  2. princess teringin nak ada adik tu hehe

    ReplyDelete
  3. Mestila.. kalau kat rumah atok opah ni biasanya kuraaaannnggg pantang larang nye. Samala mcm anak buah yana tu.. kat rumah sendiri kemain sopan. Huhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com