Image and video hosting by TinyPic

19 December 2013

Baju Kurung Murah di Kenanga


a
lkisahnya td g kenanga.nk teman kakak opis aku cr baju kenduri dia sabtu ni.so kami g lah kenanga.sbb nya.andai kata xpekenan kat kenanga.esok boleh tgk baju kat jalan Tar pulak.so td pusing pusing lah kat tingkat 3 jee.kat situ sume baju kurung n jubah kan.pusing pusing kami jumpa 1 kedai ni.baju kurung cotton dia murah gila dr kedai lain.kualiti sama hokkey
!

mentang mentang pulak gaji.so apa lg.aku pon rembat lah 2 helai.mmg dh lama xbeli baju.so boleh lah beli kan.kalo x nk amik 3 helai.tp rasanya tu hanya nafsu.so amik 2 helai jelah.

selalu baju mcm ni dlm 100 kan.tapi harga baju ni lg murah dr seratus.tp xleh bgtau lah bape.muehehehe.kalau nk.kena lah g sendiri.korg g tingkat 3 taw.
xpun 3A.aku dh lupa kedai mana 1.tp mmg area situ.

ok korg.selamat bersopim.
syhhhh jgn bgtau suami kite taw.hahaha


l
awa x corak hijau ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Ni baju vietnam ni ra...i ada satu.kawan i belikan..

    ReplyDelete
  2. Cantik nya yg hijau tu rara..hari tu kt beli kat jakel warehouse clearance harga happy hour rm50 sepasang...agak2 sama x hrga tu?hehe..klo lg murah kt nk terjah..

    ReplyDelete
  3. carnival kat opis ekin skrg nie, baju nie 1 pasang RM50 rara

    ReplyDelete
  4. Ok Rara, nanti aku peri KWC pergi tingkat 3 nak cari baju mcm kau ni.. hehehe

    Eh KWC tu memang murah tapi yang aku tak suka kena beli borong baru dpt harga murah.. kalau aku nak beli baju kurung tak kan aku nak beli 4 pasang.. jap lagi anak2 ngan laki aku doleh buat boria plak.. hehhehe

    ReplyDelete
  5. waaa.. rembat 2 terus.. confirm balik umah senyum2 kan kak.. sebab puas dapat shoping baju baru..hehe

    ReplyDelete
  6. cantik :) dulu pernah gi sana. tapi kebanyakan kedai jual borong, baru dapat murah.. ada yang kena beli 5 ke atas kan..

    ReplyDelete
  7. kalau kat kenanga tu baju rm100, beli lebih selalunya memang akan dapat 50%, baju ni rm50 eh? kikiki.. kalau rm50 memang murah la.. :) pernah pergi sekali je masa nak raya hari tu, nak carik skirt untuk anak, tapi takde yang berkenan.. huhu..

    ReplyDelete
  8. 2-2 lawa..
    nak jgk!
    tapi aritu gi kenanga bli blouse mahal jgk..sbb beli sikit je kot
    ;'(

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com