Image and video hosting by TinyPic

04 December 2013

Erma Fatima Bayar Saman Kepada Rebecca Nur Islam Dengan Duit Syiling 5 Sen

syiling rebecca

bagi aku.sama je 2 2 ekor ni.
hahaha.xtau nk pihakkan yg mana.
sbb xtau pucuk pangkal cite.yang si Erma ni xbyr
si Rebecca ni dah kenapa?

yang si Rebecca ni pon meroyan.
dh laki ko kaye pon nk taksub.
haih mcm mcm donia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. 5sen duit syiling?? dia perli ke ape tu...

    ReplyDelete
  2. hahaha..simpan jela duit tu utk masa depan..org nk curi pun tak sanggup berat oi..

    ReplyDelete
  3. Adoiyaiii...macam-macam dorang nie.....
    Publisiti ke hapa?...
    Hah...kan dah kena RM 0.05 jerr...kira la dikau...

    psst...realiti dunia sekarang...

    x0x0 ^___^

    ReplyDelete
  4. ape susah g la bank tukar..tuh pon kecoh bagai..duit syiling ke ape ke ttp duit gak kn

    ReplyDelete
  5. Double meaning or perli ni yek...leh plk gitu yek...bakpe la leh jd gitu ni...mcm2 hal la dunia artis ni...

    ReplyDelete
  6. alaaa..ape susah...bagi bank masuk akaun terus...bank kire pakai mesen kan..senang..hehehe...janji cukup duitnyer...;p

    ReplyDelete
  7. kalau ida ida terima je. 5sen duit jugak kot. pergi je kat bank tukar duit kertas.. settle. itu kita lah normal. retis ni tak normal kot. hahahahahha..

    ReplyDelete
  8. dengar nya sebab Rebecca tu tak disiplin kat lokasi pengambaran tu yg Erma tak nak bayar dia..

    tapi ye lah, dlm kontrak Erma kena bayar jugak walau pelakon tak disiplin ke dtg lambat ke kekwat ke.. bayar tetap bayar..

    tu yg bawa ke mahkamah Rebecca menang laa.. base on kontrak kan.. :-p

    Erma saje la perli, skali dgn duit syiling ni kan Erma bagi Quran sekali..

    ermmm...tp akak setuju dgn Fura.. dua-dua ni sama je perangai tak nak mengalah.. dua-dua nak tunjuk diri tak salah.. ergghh..!! laga kan kepala tu dua-dua baru tahu...hahahahhaa...!!

    *ok, komen terpanjang plak.. :-p

    ReplyDelete
  9. Dah bgs 5sen kalau 1sen..tahi lalat tu jatuh agaknya. .kwang kwang kwang.. NAHHH...NYAH..AMBIK KAU!!!!

    ReplyDelete
  10. Nasib baik 5sen kalau 1sen jatuh tahi lalat tu weiii...kwang kwang kwang..mcm marah jer..mcm temper jer..mcm suker jer... Nahh NYAH..AMBIK KAU.
    2KALI5DOL!!!!!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com