30 December 2013

Felixia Yeap, Model Playboy BERHIJAB




Felixia Yeap (叶静)
Born
July 3, 1986
Kuala LumpurMalaysia
Modeling information
Height
173 cm (68 in)
Weight
49 kg (110 lb)
Hair color
Black
Eye color
Dark brown

dia masih lagi belum masuk Islam.
cuma buat waktu sekarang,dia suka menutup Aurat,
rasa selesa bila menutup Aurat,dan rasa selamat,
Alhamdulillah,semoga mendapat hidayah dan masuk Islam.
dan dia masih lagi model majalah Playboy.

tapi yg aku suka tentang dia.
bila dia berhijab dan berjubah tu.cantik sangat.
comels sgt sgt!

untuk tau kisah lanjut.baca lah blog dia.






8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comel

Azlina bt. Azis said...

dah cantik, pakai apa pon cantik

mama leen said...

alhamdulillah

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt cntik..alhamdulillah..moga diberika hidayah..amin

Amanda Suria said...

Cantik sgt...manis jer orgnya....

Nurul Aziz said...

pernah tengok facebook dia, memula macam eh siapa dia ni? islam ke tak ni? bila baca belog dia oo baru la tahu dia non muslim tapi suka pakai-pakai baju tutup aurat. semoga dia dapat Hidayah nak masuk islam lak pasni.. :))

msredcheesecake said...

semuga memberi semangat pada org islam yg belum tutp aurat tu tutp aurat juga

Anonymous said...

Dia dah nak masuk kelas agama utk belajar islam.diharap,org islam terutamanya MELAYU janganlah mmandang sinis seorang yg bukan islam ingin blajar islam.sudah jadi satu kewajipan bagi kita sbg islam untuk mebimbing seorang bukan islam yg mahu mengenali islam.janganlah dia di hentam sana sini hanya kerana dia suka berhijab.

Bagi wanita2 melayu yang belum menutup aurat,jadikan felixia yeap ini sebagai satu teladan.bagaimana seorang yang belum masuk islam,bekas model FHM,playboy yg memang terkenal seksi ini mengambil keputusan utk menutup seluruh tubuh badannya dari pandangan lelaki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...