20 December 2013

Gambar PERNIKAHAN ARIL DAN PUTERI




sama cantik.sama padan.tahniah.

#eh tapi skrg ni sume nikah mmg xpakai tudung eh.
xpe ke eh? hmmmmmmm

17 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

puan.mila said...

comel belaka wess..sepadan..

Anonymous said...

tahniah tp kenape pengantin perempuan xpakai tudung masa nikah? macam pelik je....

wana7370

Mila Ahmad said...

kawin dah Aril tu. kita xtau pun dia dengan puteri tu? puteri mana pun tak kenal kecian kita kan ?

Sukma Haron said...

cantik...tahniah....!

Fifi Nadhrah said...

simple.. tapi cantik!~

Nad MamaZN said...

Oo aril kawen..
Tak pakai tudung tu ramai dh buat
Tp yg dok bersimpuh tepi pengantin laki tu xpenah tgk lg ni...

missayu said...

ayu waktu nikah pun tak pakai tudung...ehhhhh...pelik ke nikah tak pakai tudung???hehehehe

Puan Awin said...

eh, nape pengantin pompuan dok kat situ? x dok pelamin eh? dh la tak bertudung...alahai...pengantin zaman moden ni...

Cik Kamoo said...

Cantiknye isteri dia ... comel...muke sama2 suwet. Semoga bahagia hendaknya sampai akhirat

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama padan kedua2nya..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Mmg sama cantik sama padan.. rara rasanya sebab depa kat rumah kot.. kalau nikah kt masjid sah2 la kena pakai tudung..

BUNDA a.k.a KN said...

As Salam, sweet sangat pasangan ni...sama cantik sama padan...Alhamdulillah...
Selamat berhujung minggu..

eB said...

alhamdulillah. drg nmpk sgt2 bahagia... tahniah :)

azieazah said...

Lawa bini Aril.

cikpingu said...

aah kan.. boley ek... cm dibiarkan jeeee... cm xde org nk highlightt jeee

aisya said...

cantik! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...