Image and video hosting by TinyPic

20 December 2013

Gambar PERNIKAHAN ARIL DAN PUTERI




sama cantik.sama padan.tahniah.

#eh tapi skrg ni sume nikah mmg xpakai tudung eh.
xpe ke eh? hmmmmmmm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. tahniah tp kenape pengantin perempuan xpakai tudung masa nikah? macam pelik je....

    wana7370

    ReplyDelete
  2. kawin dah Aril tu. kita xtau pun dia dengan puteri tu? puteri mana pun tak kenal kecian kita kan ?

    ReplyDelete
  3. Oo aril kawen..
    Tak pakai tudung tu ramai dh buat
    Tp yg dok bersimpuh tepi pengantin laki tu xpenah tgk lg ni...

    ReplyDelete
  4. ayu waktu nikah pun tak pakai tudung...ehhhhh...pelik ke nikah tak pakai tudung???hehehehe

    ReplyDelete
  5. eh, nape pengantin pompuan dok kat situ? x dok pelamin eh? dh la tak bertudung...alahai...pengantin zaman moden ni...

    ReplyDelete
  6. Cantiknye isteri dia ... comel...muke sama2 suwet. Semoga bahagia hendaknya sampai akhirat

    ReplyDelete
  7. Mmg sama cantik sama padan.. rara rasanya sebab depa kat rumah kot.. kalau nikah kt masjid sah2 la kena pakai tudung..

    ReplyDelete
  8. As Salam, sweet sangat pasangan ni...sama cantik sama padan...Alhamdulillah...
    Selamat berhujung minggu..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah. drg nmpk sgt2 bahagia... tahniah :)

    ReplyDelete
  10. aah kan.. boley ek... cm dibiarkan jeeee... cm xde org nk highlightt jeee

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com