Image and video hosting by TinyPic

18 December 2013

Genting Cable Car Dulu Dulu


hati kering.bagi sejuta pon pk 40kali ni!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. seyesly???????? ai tengok pun debor2 wooo!! haih...

    ReplyDelete
  2. oiiii ya Allah ya Rasul ya Karim ! mampoihhhhh gini matik terkejut smpai atehhh ! hahaha

    ReplyDelete
  3. gila sejuk lutut..huhuhu! memang hati kering wuwuwu!!

    ReplyDelete
  4. hahhaa kalau aku mati hidup semula pun tak nak naik Rara oiiii..

    ReplyDelete
  5. kalau macam nie comfirm x naik seramnya

    ReplyDelete
  6. bukan hati kering je..
    x ada hati pun memang x hingin naik cm nie.haha

    ReplyDelete
  7. bukan hati kering je..
    x ada hati pun memang x hingin naik cm nie.haha

    ReplyDelete
  8. glurppp...biar betik..tak sanggup nak naik..

    ReplyDelete
  9. Genting ke ni Rara? Tgk dak kecik tu? Adoi! Scary mak!

    ReplyDelete
  10. pernah nampak pic ni, kat genting eh? hahaha.. berani gila macam takde perasaan. :D

    ReplyDelete
  11. Gila berani semua2 tu..kalau aida pon takkan naik kot!takut!

    ReplyDelete
  12. will never. ngilu montot ku. eh? haha.

    ReplyDelete
  13. ya allah scary giler!terbayang kalau anak kita riba,tgh melasak ke,melompat ke,mau x berhayun bende tu!scary!!hehehehe

    ReplyDelete
  14. ouh bru nape cerita final destination dpt ilham dr pic tu la rupenye..sebab no safety hahaha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com