18 December 2013

Genting Cable Car Dulu Dulu


hati kering.bagi sejuta pon pk 40kali ni!

19 comments:

Cik Puan Tqah said...

betul ke..horor plis

Cik Puan Tqah said...

betul ke..horor plis

malynd_anggun said...

seyesly???????? ai tengok pun debor2 wooo!! haih...

cik fadh said...

oiiii ya Allah ya Rasul ya Karim ! mampoihhhhh gini matik terkejut smpai atehhh ! hahaha

Nursaila Norman said...

gila sejuk lutut..huhuhu! memang hati kering wuwuwu!!

ZazaMyMoon said...

hahhaa kalau aku mati hidup semula pun tak nak naik Rara oiiii..

Nurzakiah Hanum said...

kalau macam nie comfirm x naik seramnya

nuraien said...

bukan hati kering je..
x ada hati pun memang x hingin naik cm nie.haha

nuraien said...

bukan hati kering je..
x ada hati pun memang x hingin naik cm nie.haha

Mar Mansor said...

glurppp...biar betik..tak sanggup nak naik..

faraherda.razalan said...

Genting ke ni Rara? Tgk dak kecik tu? Adoi! Scary mak!

msredcheesecake said...

samala.... tak kan ku naik...

Nurul Aziz said...

pernah nampak pic ni, kat genting eh? hahaha.. berani gila macam takde perasaan. :D

~MommyAqilMedina~ said...

Gila berani semua2 tu..kalau aida pon takkan naik kot!takut!

Amanda Suria said...

erk...sumpah x nak naik de...

DYatie said...

will never. ngilu montot ku. eh? haha.

:: Mrs.Eady :: said...

gilerrr!

~YUN~ said...

ya allah scary giler!terbayang kalau anak kita riba,tgh melasak ke,melompat ke,mau x berhayun bende tu!scary!!hehehehe

TelingaBulat said...

ouh bru nape cerita final destination dpt ilham dr pic tu la rupenye..sebab no safety hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...