Image and video hosting by TinyPic

27 December 2013

Kadar Kenaikan Tol Lebuhraya Malaysia 1 Januari 2014


gaji kan naik,kenaikan gaji tahunan kan dh dapat.
tol naik sampai rm2,apa ada hal.bayar jelah~
hahahaha meh gelak ramai ramai.semua nk naik.
smlm dgr cerita harga AIS pulak naik kan?
tak nk byr harga ais lebih.jgn minum ais.hahaha.
adehhhh ntah lah apa nk jadik dgn negara kita.org lain berhutang,
org lain yg kena bayar.adil ke? adil ke?
moga PM kita yg baru balik dr umrah,boleh lah fikir cara
cara untuk tolong rakyat.aku ni nasib lah pergi balik kerja xde tol.
kalau ada tol.mau terduduk jugak aku.sebulan je duet tu dh berapa.
bayangkan lah~

korg nak tau x mcm mana cara nk suruh kerajaan turunkan harga tol?
hah meh sini ikut cara Mantot.
aku rasa kalo sume guna cara ni.mst org tol pon naik fedup kot.
hahahaha.ko mampu ke byr tol singgit dgn note 100.
mst bengang tol tol gate girl sekalian kan.hehe.

nk baca lg.baca lah kat sini eh.blog Mantot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. hahahaha.. x jugak. depa sanggup sedia duit kecik banyak2.. janji org lalu & bayar..

    ReplyDelete
  2. asalkan duit, dorang amik je.. huhuhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com