Image and video hosting by TinyPic

13 December 2013

Nasi Goreng Ayam BERULAT di restorant mamak


korg cuba perhati betulbetul.
ada ulat kan kat ayam tu.ni mcm ulat sampah pon ada.
mcm ulat langau pon ada.Ya Allah.mcm ni ke cara serve org makan.
ko x bau ke sebelum masak?
xrasa ke?
Ya Allah.demi mencari kesenangan dunia.
keuntungan dunia.ko menjawap lah kat akhirat nanti.
gila geli betul aku tgk.

kawan kawan.hati hati lah makan kat mamak ye!
aku pon sama.kena beringat!

copy paste FB


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. eiiiiii...gelinyaaaa..dah berapa ari punya ayam..huhu

    ReplyDelete
  2. Ada tgk kat FB smalam. Kembang tekak rasanya. Mcm mana dorang tak perasa yg ayam tu dah berulat. Nampak sangat pengotor.

    ReplyDelete
  3. kalau zaza memang tak perasan.. halus sangat.. eeeww.. kalau nak makan sekarang kena perhati betul2 la..

    ReplyDelete
  4. adoiiii..nk muntah nengok.. dh la ngah mkn kuih ni.. haishh, ni mesti ayam recyle.. ayam xhbs, goreng dan goreng lagi smpi habis..

    ReplyDelete
  5. Kat mana ni rara? aduhai..bergelodak perut akak tengok....yewww....

    ReplyDelete
  6. adoii kembang tekak!
    kt mana ni rara?

    ReplyDelete
  7. dah jarang sangat makan kat mamak.. hasben tak suka... huhu.. seboleh nak carik kedai melayu.. tapi kadang kedai melayu ke mamak ke.. sama je..... hati manusia ni kalau dah tamak, semua pun dorang langgar je. huhu..

    ReplyDelete
  8. serioss gelii gler..nmpak sgt ayam lame ...

    ReplyDelete
  9. errkkk...gelinya, takut nak makan kat mamak

    ReplyDelete
  10. choyyyyy!!! geli aku tengok wehh..

    ReplyDelete
  11. Kompem terus boikot kedai tue...geli tekak nie

    ReplyDelete
  12. selamat baru lepas makan. kalau tak.. tak lunch la fifi rara oi.. geli aih!~

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com