13 December 2013

Nasi Goreng Ayam BERULAT di restorant mamak


korg cuba perhati betulbetul.
ada ulat kan kat ayam tu.ni mcm ulat sampah pon ada.
mcm ulat langau pon ada.Ya Allah.mcm ni ke cara serve org makan.
ko x bau ke sebelum masak?
xrasa ke?
Ya Allah.demi mencari kesenangan dunia.
keuntungan dunia.ko menjawap lah kat akhirat nanti.
gila geli betul aku tgk.

kawan kawan.hati hati lah makan kat mamak ye!
aku pon sama.kena beringat!

copy paste FB


17 comments:

me.liyana said...

eiiiiii...gelinyaaaa..dah berapa ari punya ayam..huhu

Fiza Rahman said...

Ada tgk kat FB smalam. Kembang tekak rasanya. Mcm mana dorang tak perasa yg ayam tu dah berulat. Nampak sangat pengotor.

Zaza said...

kalau zaza memang tak perasan.. halus sangat.. eeeww.. kalau nak makan sekarang kena perhati betul2 la..

MizzTina said...

adoiiii..nk muntah nengok.. dh la ngah mkn kuih ni.. haishh, ni mesti ayam recyle.. ayam xhbs, goreng dan goreng lagi smpi habis..

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

Amanda Suria said...

Kat mana ni rara? aduhai..bergelodak perut akak tengok....yewww....

Liyana said...

weh kembang tekak aku

Suria said...

adoii kembang tekak!
kt mana ni rara?

Nurul Aziz said...

dah jarang sangat makan kat mamak.. hasben tak suka... huhu.. seboleh nak carik kedai melayu.. tapi kadang kedai melayu ke mamak ke.. sama je..... hati manusia ni kalau dah tamak, semua pun dorang langgar je. huhu..

e k i n ♥ y u s r i said...

kembang tekak

Chekgu Azrine said...

Gilos...eiii

bella luna said...

serioss gelii gler..nmpak sgt ayam lame ...

mama aryan said...

errkkk...gelinya, takut nak makan kat mamak

Khai♥Rin : anies said...

alamak! da la x mkn td..

ZazaMyMoon said...

choyyyyy!!! geli aku tengok wehh..

mrs kayrul said...

Kompem terus boikot kedai tue...geli tekak nie

Fifi Nadhrah said...

selamat baru lepas makan. kalau tak.. tak lunch la fifi rara oi.. geli aih!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...