24 December 2013

Nuffnang : 10K Unik View minggu ini


pelik aku nuffnang minggu ni.
total unik view aku nak dekat 9k,
huaaaa aku xpenah rasa diriku sehebat ini.
semalam je unik view 2k,
aku rasa semua ni sbb BRIM.hahaha

eh esok cuti!
selamat bercuti korg~
bye~

15 comments:

Ecah Ecot said...

hihi..brim punye pasal ek...nampak sgt impak die...ramai yg mencari

Nursaila Norman said...

selamat bercuti rara!
tgk la followers,ramai tuuu..hehehehe!

Mila Ahmad said...

tingginya trafik akak jeles tau -.='

DYatie said...

Hebat mu ra! Hebat!

JunAina said...

Semua org dok check keyword BR1M tu kot...

Chekgu Azrine said...

Tahniah!!akk nk capai 1k pun hardly..huhu

Daddy Ziyyad said...

Penangan BR1M...hahaha..Cuba baut entry pasal " TOL NAIK " pulak...:P

Love Razila said...

HEHEHE...baru perasan femus eh ??? HAHAHHAHA

Puan Mell said...

Fuhh.. mencanak ko.. haha

ruqayya said...

Woww..this is interesting! I should learn about Nuffnang as well. Thanx for the information! :)

Kelip-Kelip Mata Biru said...

rara...camne kita nk tepek iklan kt blog tu...aduss kita ni msih terkial2 la dlm dunia blog nie...huhu

Fifi Nadhrah said...

tertbaik la.. sampai 10k.. fifi tak sempat langsung tulis pasal brim sebab tak amek kesah.. hihi.. dasar pemalas kan..

eB said...

cayalah :)

Sylarius Yusof said...

Tahniah! Tahniah!

Sekarang ni keyword BR1M memang tengah trending.

dalila said...

wahh..hebat rara..
update la lagi..
suke bace..(-.*)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...