Image and video hosting by TinyPic

24 December 2013

Nuffnang : 10K Unik View minggu ini


pelik aku nuffnang minggu ni.
total unik view aku nak dekat 9k,
huaaaa aku xpenah rasa diriku sehebat ini.
semalam je unik view 2k,
aku rasa semua ni sbb BRIM.hahaha

eh esok cuti!
selamat bercuti korg~
bye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. hihi..brim punye pasal ek...nampak sgt impak die...ramai yg mencari

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti rara!
    tgk la followers,ramai tuuu..hehehehe!

    ReplyDelete
  3. tingginya trafik akak jeles tau -.='

    ReplyDelete
  4. Semua org dok check keyword BR1M tu kot...

    ReplyDelete
  5. Tahniah!!akk nk capai 1k pun hardly..huhu

    ReplyDelete
  6. Penangan BR1M...hahaha..Cuba baut entry pasal " TOL NAIK " pulak...:P

    ReplyDelete
  7. HEHEHE...baru perasan femus eh ??? HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  8. Woww..this is interesting! I should learn about Nuffnang as well. Thanx for the information! :)

    ReplyDelete
  9. rara...camne kita nk tepek iklan kt blog tu...aduss kita ni msih terkial2 la dlm dunia blog nie...huhu

    ReplyDelete
  10. tertbaik la.. sampai 10k.. fifi tak sempat langsung tulis pasal brim sebab tak amek kesah.. hihi.. dasar pemalas kan..

    ReplyDelete
  11. Tahniah! Tahniah!

    Sekarang ni keyword BR1M memang tengah trending.

    ReplyDelete
  12. wahh..hebat rara..
    update la lagi..
    suke bace..(-.*)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com