03 December 2013

Princess : Taska Second Day

hmmm pg pg td laki aku dh pasang kan car seat dlm kete.
laki aku balik manjung harini.
aku doa je dlm hati.moga moga princess nak lah duduk dlm carseat tu.
aku risau sgt.lepas dh siap siap semua,kami letak lah princess dlm carseat tu,
Alhamdulillah,dia diam je masa laki aku pasangkan belt tu.
hmmm syukur sgt.

bila dh sampai pudu,papa dia salam salam aku,
papa dia g depan,nk salam n cium dia pulak.
boleh pulak dia nangis,nak ikut papa dia.
kesian aku tgk.aku pulak rasa nak nangis.
hmmm pas tu aku diam kan dia,
aku ckp " ibuu ada,ibuu ada ni "
pas tu baru dia ok.dia xnk pandang pon papa dia.
hmm majuk kut.hehehe.

sepanjang perjalanan ke rtm,dia diam je,
nk lelap lelap aku tgk.

dah masuk pintu rtm,dia dh tido.pas tu dgr aku scan pintu masuk,
dia terjaga balik.aku rasa dia risau tu.dia tau dia nk kena tinggal lg.

sampai je taska.aku bukak belt dia,dia trus terkam aku,
mcm tau je aku nk tinggal dia.huaaaaaa nangis~

masuk dlm taska.dia diammmm je.tgk je budak budak lain,
bila teacher dia dtg nk amik.mula lah babak babak nangis.
ahhh ni yg aku lemah ni.

dia nangis nk kat aku.
aku trus lari keluar.aku nk nangis.
aku masuk kete trus blah.xnk dgr suara dia nangis.
aku x sampai hati.tgk selimut dia ada kt carseat,
aku nk cium,tapi xnk! xnk! nt aku lg teringat.
hmmm nk nangis.sambil taip pon rasa nk nangis.
ahhhh xsuka betullah!

hmm aku harap dia diam dh skrg ni.xnangis lg.
td dia nk susu,aku lupa nk buatkan,
nk tidur pun sama tu.tu yg cranky sgt tu.

cepat lah pukul 5pm,
cepatlahhhhhh~~~

hope balik kang dia nk lah duduk dlm carseat tu.
Amin.

Ya Allah,lindungilah anakku,
jauhkan lah binasa dr anakku,
jauhkan lah kecelakaan dr anakku.
Amin.

13 comments:

Nadt said...

aku pun nangis sama ni rara..waaaa..

Shark Kay said...

semoga semunya baik untuk princess harini,
hari kedua mmg x sesuai lg tu..

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Hehe comel je baca story sis :)

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Ayu azmir said...

Tak pe nanti puteri biasa.... harap semua baik baik saja... kuatkan hati tau....

Lynda Che Lah said...

sobs...be strong Rara!

lia said...

InsyaAllah... anak dara 2 d lindungiNYA....

~ NANA ~ said...

alaaa rara ni...pagi2 buat i baca entry sayu ni tau...insyaAllah princess baik2 je tu...tabah tau!

Cik Cammy Lia said...

alaa..sy dpt jiwai ape yg sis cube sampaikan..sedihnye...sy yg bace pn rsa sebak.huhu..moga taska tu jaga elok2 la ye.

mrs kayrul said...

Nak nangis baca kisah princess nie.. harap princess aka biasakan diri

mrs kayrul said...

Nak nangis baca kisah princess nie.. harap princess aka biasakan diri

fifi said...

Sedihnya ra..sebak i nak nangis..hmm.. :(

Chekgu Azrine said...

ala rara..janganla buat entry camni..
sedih akk tau..
dah2 ceriakan diri ek..
jangan ingat sngt
jiwa kena kental sis..
normalla memula princess nangis tuh..
nanti dia dah adapt..shud b ok k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...