24 December 2013

ROAM AND RELAX WITH OUR WORRY-FREE RATE with MAXIS


sape yang ada masalah nak online masa bercuti.
meh sini aku ada solutionnya,
ni bg pengguna maxis lah.boleh pakai plan rm20/day,
korg g bercuti mesti nk masuk gambar dlm Instagram ataupun FB kan.
so skrg ni no worries kalau bil melambung,
sbb dh boleh pakai Quota ni.

membantu aku jugak ni.walaupun aku bukan pengguna maxis.
tapi mana tau kalau nk g travell nanti.
boleh beli sim kad maxis sementara,
hehehe.

itu sahaja iklan untuk harini.ehehehe.
nk tau lebih lanjut.klik website MAXIS ye.
bai~


6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

Norhasniza Khalid said...

20 ringgit per day???.... ayooo... hihi

dalila said...

tq rara for sharing..
walaupun xpakai maxis tp len kali bole bli simcard maxis pakai yg ni je kalau travel
;')

dalila said...

tq rara for sharing..
walaupun xpakai maxis tp len kali bole bli simcard maxis pakai yg ni je kalau travel
;')

mysha said...

Uishh RM20 perday?? tp takpela dari beratus kan.. hik3

Mar Mansor said...

glurppp..rm20/day..cam tak sanggup je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...