Image and video hosting by TinyPic

24 December 2013

ROAM AND RELAX WITH OUR WORRY-FREE RATE with MAXIS


sape yang ada masalah nak online masa bercuti.
meh sini aku ada solutionnya,
ni bg pengguna maxis lah.boleh pakai plan rm20/day,
korg g bercuti mesti nk masuk gambar dlm Instagram ataupun FB kan.
so skrg ni no worries kalau bil melambung,
sbb dh boleh pakai Quota ni.

membantu aku jugak ni.walaupun aku bukan pengguna maxis.
tapi mana tau kalau nk g travell nanti.
boleh beli sim kad maxis sementara,
hehehe.

itu sahaja iklan untuk harini.ehehehe.
nk tau lebih lanjut.klik website MAXIS ye.
bai~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. 20 ringgit per day???.... ayooo... hihi

    ReplyDelete
  2. tq rara for sharing..
    walaupun xpakai maxis tp len kali bole bli simcard maxis pakai yg ni je kalau travel
    ;')

    ReplyDelete
  3. tq rara for sharing..
    walaupun xpakai maxis tp len kali bole bli simcard maxis pakai yg ni je kalau travel
    ;')

    ReplyDelete
  4. Uishh RM20 perday?? tp takpela dari beratus kan.. hik3

    ReplyDelete
  5. glurppp..rm20/day..cam tak sanggup je..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com