23 January 2014

Hari Hari Sejuk

lama sgt aku x update blog kan.
dh lama aku x rasa kenikmatan mengupdate blog sambil meluahkan perasaan.
banyak perasaan aku yg terpendam.selalu aku luah dlm ni.
tapi xterluah sbb aku sibuk.suami aku MC sampai sabtu ni.
bila dia ada.aku mmg xnk pegang hp.aku nk manfaat kan masa dgn dia.
dia pon dh beransur sihat.semalam kami masak Tomyam dan Paprik,
sonok sgt suami aku dpt makan paprik.sbb paprik kat kedai kedai dh xde yg sedap.
pas tu mahal pulak.hmmm~ semalam penuh lah dapur dgn anak beranak,
cucu segala.kecoh! tapi aku suka.seronok.hehehe.

seronok kalau suami aku dh kerja sini,
semalam aku buat supper kat dia,roti bakar dgn kaya,
sbb dia nk mkn ubat pukul 10.30pm.
rasa mcm wifey sgt masa tu.hahaha.

eh korg perasan x? skrg ni sejuk sgt kan,
even x hujan pon.sejuk je rasa.aku mmg dh lama x pasang ekon.
aku mmg nk kurangkan ekon dgn princess,bia badan dia biasa dgn xde ekon pulak.
suami aku pon sama.aku nk ajar dye x payah guna ekon.
and aku mmg xtahan sejuk.xpasang ekon pon mmg aku selubung.
tu yg aku xpaham dgn laki n anak aku tu.
pasang ekon pon relax je.xsejuk.
ich kalau aku mmg x boleh lah~ mau lah nk kencing je.
kat opis aku ni jgn cite lah.dh rasa mcm duk kat London,tapi xpakai sweater,
hah mcm tu lah ibarat nya.mmg sejuk gila,sbb dorg baru servis ekon.
kami ni mmg marathon je ke toilet.

harini aku xde pic lah nk tepek.
sbb td aku dh amik pic selfie,
tapi mcm xkena.muka aku mcm senget je.
mata mcm kuyu je.mcm xsemangat langsung.
so aku malas lah nk tepek sini.ahahaha.
boleh kan.

oh ok lah.aku nk breakfast jap.
nk buat nescafe.sejuk sejuk ni minum nescafe sedap kan,
aroma dia tu.fuhhh~~~ menusuk!

arini kantin rtm ni lengang,haihsss tau lah dh gaji
sume berlagak tak nk mkn kat kantin.tapi yelah,
kalo dh harga kantin pon mcm harga mkn kat luar,
baik mkn kat luar ye dak!

k lah.bai~

10 comments:

dalila said...

welcome back rara..
haah..samelahh..kat opis ni pun sejuk gila ekon..
asik nak kena complaint je suh naikkan suhu..dah mcm keje kt oberse plak..

Fiza Rahman said...

GWS to your hubby. Perasan...cuaca sejuk dan berangin.

msredcheesecake said...

eh betullah... akk pon rasa sejuk... asik pikir, hujan ke tadi sejuk ni, tapi macam tak hujan je...

Amanda Suria said...

betul tu rara..memang sejuk sgt2..kul 9 mlm dah sejuk sgt2 dah...get well soon to your hubby dear...salam peluk cium buat princess....

ZazaMyMoon said...

harap husband ko dah baik sepenuhnya yer Rara..

Ehh ko mcm aku jg.. klau ngan ekon mmg kalah.. jenis tak tahan sejuk.. karang kalau anak2 aku bukak ekon, laju2 aku suruh diorang tutup.. hahaha

perasan jg.. cuaca skrg sejuk dingin.. nak mandi tengahari pun aku pakai heater.. hahahahaha

siti alfakhishah aman said...

patut lah.. pelik jugak.. bile time hujan jarang pakai baju sejuk kat opis.. tapi la ni sejuk nye sampai kebas2 tangan nak taip.. suhu ekon pon 24 tapi masih sejuk.. haishhhh

TelingaBulat said...

xpe2..dahulukanyg mana penting..pricess sihat?

Noor Izmaliza said...

selamat layan hubby .. peluang ni .. bkn selalu dpt peluang yg besh hubby dok dekat2 slalu kan .... PJJ la katekan ...get well soon

diana said...

sama macam kat penang ni..24 jam sejuk...matahari terpacsk pun rasa sejuk..best je..baru la best bila tengok drama korea dlm cuaca gini..hehe..

AnneRaini said...

memang sejuk...tghari pun mandi air panas..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...