06 January 2014

Kalau Dugaan Datang

hmmm tetiba penat pulak harini.
xde mood nk update blog.nk BW.sok lah BW boleh x?
hmmm kakak opismate aku baru je dtg td,
dia amik unpaid sampai bulan 7,
suami dia sakit.
dia mmg tabah,
tabah sgt.aku xtau lah kalau aku ditempat dia mcm mana,
boleh ke aku harungi dugaan itu.
tapi dia cool.dia ok.dia boleh senyum lagik.
aku hanya mampu doakan je.doa kan yg terbaik buat dia.
moga segala jerih perih dia berlalu,
berlalu seperti angin lalu~
Amin.

18 comments:

Queen Teratai said...

moga kita kuat & tabah dlm mengharungi setiap dugaan yg Allah beri..

Amanda Suria said...

take ur time rara...betul tu..sometimes kita tgok orang yang ditimpa dugaan ini sangat2 tabah..tp bila kita sendiri hadapi dugaan, belum tentu kita setabah mereka,kan?

ZazaMyMoon said...

semoga semuanya dipermudahkan.. tabah akak tu.. hurmm

Nursaila Norman said...

kadang2 kan rara, bila kita ditempat dan masa diduga,tanpa kita sedar kita mampu hadapi..huhu..dan salah 1 sebabnya ialah kerana setiap dugaan yang Allah bagi,ikut kemampuan kita..sedih lak tiba2 :(

Sue-Rya Qistina said...

kdgkala bila dugaan melanda, kita pasrah dan redha. akak tu kuat dan tabah. semoga segala urusannya dipermudahkan..

(dah lama x BW sini sbb akak cuti lama aritu, 6 bulan..hehehe)

Wawa Yusoff said...

kirim salam kat ofismate mu pura. Moga dia kuat dan sentiasa diberi kekuatan dan ketabahan ujian Allah utk dia.

Shark Kay said...

sama2 doakan dia semoga tabah dan cekal.

~MommyAqilMedina~ said...

Itula kan..hanya orang2 yang terpilih je dapat dugann sebesar itu..Semoga kakak tu terus tabah!

Umi Qi said...

Rara....Umi Qi harap akak tuh kuat dari dalaman dan luaran...kadang2 org tersenyum tp dalam hati dia menangis...harap sgt akak tuh kuat rara...doa kan dia...aminnnnnn

Sya Mimie said...

semoga dugaan & cabaran yang Allah beru tu kita mampu tuk harunginya.. insyaAllah..

msredcheesecake said...

semuga kakak tu tabah dan dipermudahkan urusan

Mar Mansor said...

semoga akak tu terus tabah..lamanye sampai bulan 7..
kalau kompeni saya dah disyorkan berenti..(nasib,,,)

Chekgu Azrine said...

InshaAllah..
Allah duga akk tu sbb dia blh terima dugaan tu..
Semoga dipermudahkan urusan akk tuh

MizzTina said...

akak selalu terfikir dgn dugaan yg mcm tu.. kuat ke kite nk hadapi nt..moga akak tu terus tabah..

diana said...

7 bulan lama tu..suami dia sakit apa?/

sYiRa LoKMaN said...

kena terus kuat dan yakin dgn Allah akak :)

dalila said...

siannye..sakit ape tu..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Semoga kwn rara tue tabah dan farah doakan suami dia cepat sembuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...