07 January 2014

Kelam Kabut

Assalammualaikum,
lama x buat entry random pagi pagi ni kan.
hmm harini baru nk bernafas secara teratur,
tapi x jugak,kelam kabut jugak,pagi td bangun pukul 6.30am,
niatnya nk bangun awal.nk masak untuk Princess,tapi nan hado.
ngantuk sgt.badan letih.smlm princess crancky sgt,
nk aku dukung dia,dekat dgn dia,
biasalah,kan dh cuti lama,mula lah meragam bila g school,
nasib lah mlm tadi dia tido lena~
aku pon ter lena~ tapi bangun jugak kul 3am buat susu.

tapi pg td Princess x nangis pegi school,
ibuu pulak yg rasa nk nangis,
poyo kan ibuu! drama lebeh!
hahaha.

woi semalam kan,aku dh start berjimat taw,
semalam bawak nasi dr rumah,pas tu beli ayam goreng
dgn kuah je,total rm2 je.

harini pon bawak nasi lg.mlm td adik ipar aku bawak sardin,
so harini aku bawak lah nasi n sardin.iwiwiwiwiw~
pagi ni lapar,so beli bihun je, bihun + tempe rm2.50 ( pffttttt )
sume nk mahal je! geram!
jap g lunch aku beli 1 lauk,dh settle!
malas nk beli mkn beriye,bukan sedap pon kan!

korg pon! marilah kita berjimat cermat,
hmmmm duet skrg ni,nilainya,mcm daun kering je~

ok lah.bye~ nk BW jap g! hehehe

good morning quotes 27002 - Good Morning Quotes HD Wallpaper

13 comments:

Ayu azmir said...

jom kita berjimat....

Mila Ahmad said...

terasa jugakla semua bhn dah mahal T_____T

:: Mrs.Eady :: said...

sama la saya berbekal :)

Nurzakiah Hanum said...

mari berjimat :)

Fizalinolie said...

Betul kata cik puan Rara tu. Serba-serbi naik. Nak tak nak kena jugak berjimat.

NM03 said...

daun kering kalu boleh digadai kan bagus. hehehehehe

Aeen said...

mmg terasa bila brg naik harga....huuh..

Nafisa81 said...

ibu...ibu..engkaulah ratu hatiku..tukar sikit...ratu air mata...

Umi Qi said...

Umi Qi pun tgh jimat tau...terus brunch kul 11 jek...jimat breakfast dan lunch :)

dalila said...

hadooiii
sume bende nak naik..

Queen Teratai said...

berbelanjalah dengan bijak! jgn duk jimat kat makanan tp shopping handbag, baju, tudung dll tetap x ingat.. hehehehe

diana said...

habis jimat dah akak dengan suami ni..tak tau nak jimat celah mana lagi..hehe

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

btl la rara,.skrg semua benda mahal kan.. farah pn makan pagi jer dah RM5-RM7..gila mahal..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...