Image and video hosting by TinyPic

06 January 2014

Kenduri Cukul Jambul Thaqif Emran

#ootd kenduri.org pakai baju kurung.kami pakai zebra

otak masih beku.aku cuti 4 hari last week.
minggu ni masuk keje,masih lagi blur blur.
nk taip 2014 masih kekok.hairni sibuk cr diary baru.
pakai diary 2013,tapi tukar jd 2014,
kami ni lambat sket nk dpt diary baru.
so pakai je mana ada dulu kheeennn~

last week aku balik Ipoh.
sbb maksu aku buat Kenduri Cukur Jambul anak dia.
yang keTIGA! maksu aku lah manusia paling hebat.
beranak secara CZER,3tahun berturut turut!
sape yg mampu mcm tu? hahaha.
setahun sorg! hehehe.

so ni majlis cukur jambul yg terakhir untuk dia.
lepas ni dh xde beranak beranak dh.
kerja nya membesarkan anak jelah.

majlis nya biasa biasa je.
tapi ada pelamin.ada khemah.agak meriah jugak.
tema Hijau Oren,tapi aku pakai baju zebra.
boleh?! hahahaha

aku sponsor Pavlova kat maksu aku,
pavlova aku sedap gila wei.aku xtau mcm mana boleh sedap.
maybe sbb pakai oven baru kot.hahaha






walau pun petang hujan,
tapi ada jugak org datang.
alhamdulillah.

anak kedua aku nanti,laki aku nk buat aqiqah kat kelantan,
sbb nya dia xnk bg aku tempah pelamin.
aci x gitu.nyampah! hahahaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. cantikkkkk yerrrrrrrrr mini pelamin akikah weeee

    ReplyDelete
  2. comelnye pelamin akikah tu...haih..kalo husband ain da lame bising buat pelamin2 nie..heh

    ReplyDelete
  3. palovaaaa!!!
    nakkkk!!
    hahaha..dah byk kali tgk resepi rara..tp xde kekuatan nak wat lagi..
    takut xmenjadi..huwaa...

    ReplyDelete
  4. uittt pakai zebra nyorok blkg princess.. mana aci oiii hahaha
    wehh kalau sedap pavlova kau tu kasi jual ar babe.. aku nak beli hehhee

    ReplyDelete
  5. byk hbs dah tapi duk fikir msti tahun ni princess dpt adik kan? hihih. aminn

    ReplyDelete
  6. drp aritu nak buat pavlova tak terbuat2...buah semua dah beli, stoberi, kiwi, bluebery, anggur dll...layu dah kot...

    ReplyDelete
  7. wah terror buat pavlova.. tak nak share resepi ke?? =D

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com