23 January 2014

Kronologi Pembunuhan budak 2 tahun ( Laporan Polis dan Gambar Suspek )


comels budaknya.kalau nk ikutkan,ni besar besar anak aku je,
bila aku dgr kes ni.aku x bukak pon artikel dia.
MIL aku keje balai.pic pic budak ni semua dia ada,
dr segala sudut.tapi MIL aku dh padam,dia pon xsanggup nk tgk.
aku pon apatah lagik.mmg xsanggup.

" masa ko bunuh dia,ko x rasa tersentuh ke bila budak tu nangis meraung? "

mmg BINATANG!

benci sgt aku rasa!

anak aku tu menangis kena gigit semut pon aku kesian,
ni pulak ko bunuh.

Syurga tempat mu anak~
tenang disana,
tak perlu kamu kenangkan manusia manusia binatang di sekeliling mu.

mmg durjana!

mls aku nk ckp.buat dosa je.

17 comments:

syiela said...

dunis sekarang.. x komen.. masih sedih huhuhu

eriqueetiqaz said...

xsggp nk tgk ad gmbr yg d blur kn...huu xlyk d pggl manusia...

dalila said...

baya danish jugak
sedih kan
org yg bunuh mmg xde ati perut
dh la dirogol, liwat lagi
memang BINATANG la
binatang pun sygkan anak
xtau nak pggl die ape dah!

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Farah bergenang air mata masa ternampak gambar budak nie kat FB.. Ya Allah tergamak buat sampai macam tue sekali kan.. semoga mereka semua mendapat balasan yang setimpal dengan apa yang mereka lakukan.. Al fatihah buat arwah.. semoga rohnya tenang disana.. :(

Sue-Rya Qistina said...

huhuhu..sedih la akak baca berita ni, dgr masa otw g office tadi, sedih sgt..x sanggup rasanya

Lynda Che Lah said...

bidadari syurga..semoga aman tenteram di sana..Pelakunya tunggu je lah balasan neraka jahanam...

Wawa Yusoff said...

Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

Wawa Yusoff said...

Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

Wawa Yusoff said...

Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

Farah Waheda Wahid said...

sangat binatang kot org yang buat kerja tak bermoral dan tak berfaedah ni, memang geram jer rasa dan setiap kali tengok berita tentang ni atau baca kat mana2 mesti bergenang2 jer air mata ni...

Rizziela said...

chomelnyer anak ni..bidadari syurga

Aeen said...

sedih sgt ra...husband ain keje polis pun dy ade pic nie..tp xbg ain tgk..n ain xnk tgk pn..sbb x sanggup..bukan durjana je nie ra...bukan binatang je laki nie..setan jugak..(haaa..geram aku..)

MG schmidt said...

teramak kan?
bukan cacat ke ape
molek sgt
eish! geramnya!!!

Kelip-Kelip Mata Biru said...

Ya Allah...sedeynye tgk mayat dia...knp la sorg mak snggup wat camtu kt anak dia...sedey...jauhila anak2 kita dari perkara mcmnie...

Mama Safiy Arfan said...

tahu xpe.sy pn xsgup.xbuka pn artikel psl ni...

mia izzati said...

kejam betoi kan..budak kecik ni pon jadi mangsa..

msredcheesecake said...

ujian Allah untuk hambanya memang banyak.... kalau gagal camni lah jadinya... semuga mereka insaf...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...