Image and video hosting by TinyPic

23 January 2014

Kronologi Pembunuhan budak 2 tahun ( Laporan Polis dan Gambar Suspek )


comels budaknya.kalau nk ikutkan,ni besar besar anak aku je,
bila aku dgr kes ni.aku x bukak pon artikel dia.
MIL aku keje balai.pic pic budak ni semua dia ada,
dr segala sudut.tapi MIL aku dh padam,dia pon xsanggup nk tgk.
aku pon apatah lagik.mmg xsanggup.

" masa ko bunuh dia,ko x rasa tersentuh ke bila budak tu nangis meraung? "

mmg BINATANG!

benci sgt aku rasa!

anak aku tu menangis kena gigit semut pon aku kesian,
ni pulak ko bunuh.

Syurga tempat mu anak~
tenang disana,
tak perlu kamu kenangkan manusia manusia binatang di sekeliling mu.

mmg durjana!

mls aku nk ckp.buat dosa je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. dunis sekarang.. x komen.. masih sedih huhuhu

    ReplyDelete
  2. xsggp nk tgk ad gmbr yg d blur kn...huu xlyk d pggl manusia...

    ReplyDelete
  3. baya danish jugak
    sedih kan
    org yg bunuh mmg xde ati perut
    dh la dirogol, liwat lagi
    memang BINATANG la
    binatang pun sygkan anak
    xtau nak pggl die ape dah!

    ReplyDelete
  4. Farah bergenang air mata masa ternampak gambar budak nie kat FB.. Ya Allah tergamak buat sampai macam tue sekali kan.. semoga mereka semua mendapat balasan yang setimpal dengan apa yang mereka lakukan.. Al fatihah buat arwah.. semoga rohnya tenang disana.. :(

    ReplyDelete
  5. huhuhu..sedih la akak baca berita ni, dgr masa otw g office tadi, sedih sgt..x sanggup rasanya

    ReplyDelete
  6. bidadari syurga..semoga aman tenteram di sana..Pelakunya tunggu je lah balasan neraka jahanam...

    ReplyDelete
  7. Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

    Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

    ReplyDelete
  8. Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

    Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

    ReplyDelete
  9. Masa dengar berita ni dan dapat tahu mak, bapak nye tokan dadah.. Tak semena2 dlm hati "Alhamdulillah..."

    Imagine klu budak tu membesar dengan kehidupan yg teruk tu.. Lagi kesian kan?? Obviously.. Allah memang sayang dia :)

    ReplyDelete
  10. sangat binatang kot org yang buat kerja tak bermoral dan tak berfaedah ni, memang geram jer rasa dan setiap kali tengok berita tentang ni atau baca kat mana2 mesti bergenang2 jer air mata ni...

    ReplyDelete
  11. chomelnyer anak ni..bidadari syurga

    ReplyDelete
  12. sedih sgt ra...husband ain keje polis pun dy ade pic nie..tp xbg ain tgk..n ain xnk tgk pn..sbb x sanggup..bukan durjana je nie ra...bukan binatang je laki nie..setan jugak..(haaa..geram aku..)

    ReplyDelete
  13. teramak kan?
    bukan cacat ke ape
    molek sgt
    eish! geramnya!!!

    ReplyDelete
  14. Ya Allah...sedeynye tgk mayat dia...knp la sorg mak snggup wat camtu kt anak dia...sedey...jauhila anak2 kita dari perkara mcmnie...

    ReplyDelete
  15. tahu xpe.sy pn xsgup.xbuka pn artikel psl ni...

    ReplyDelete
  16. kejam betoi kan..budak kecik ni pon jadi mangsa..

    ReplyDelete
  17. ujian Allah untuk hambanya memang banyak.... kalau gagal camni lah jadinya... semuga mereka insaf...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com