13 January 2014

Lawak Kangkung dan Najib

harga kangkung turun

harga kangkung turun
harga kangkung turun

harga kangkung turun

cepat sangat korg edit kan.ini lah kehebatan org malaysia! hehe

hasil dr shark hehehe

16 comments:

ain.ya.nun. said...

Lah, patutlah orang meroyan kat FB pasal kangkung.

Kangkung itu lah kangkung inilah, rupanya sebab harga kangkung turun.

Farah Waheda Wahid said...

ahaksss cherry berry kalau dok asyik makan kangkung jer...dah macam kura2 pun ada...dok makan kangkung jer...ekekeke....

- said...

memula duk pikir..apsal semua ckp pasal kangkung...

pastu baru terbaca satu artikel..rupanya dorg duk perli najib yer.. keh keh

#kreatif sungguh dorang ni ehhh

Nurzakiah Hanum said...

adoi2

ily♥ said...

lenggang~ lenggang kangkung~
hihi...

Queen Teratai said...

salute kat org Malaysia!!

Shark Kay said...

eh eh..
samo pulak..
hehe..
mmg trending kangkung arini kak.

diana said...

kalau kat umahakak ni kangkung ni ada je kat parit2 ..banyak..selalu nampak warga asing ambik..sebab tu kat sini tak de orang nak makan kangkung...senang sangt dapat nye..rasanya warga asing pun dia nak makan kangkung sebulan 2,3 kali je.tak de makan hari2..heheh

siti alfakhishah aman said...

lawak guling-guling.. fb arini cerita pasal kangkung jek

Fiza Rahman said...

Adoiiii...tergelak² membacanya. Patutlah kat FB asyik update pasal kangkung jer.

Fifi Nadhrah said...

kangkung sebulan sekali belum tentu beli.. lain la minyak.. memang hari2 terpakse gune.. :((

Nurfaezah Abdullah said...

hahahahahah geli hati fae tgk gambar2 tu

Akeyla Azmi said...

hahahahahah kesiannya najib hahah lawak lah takleh stop tengok XD
hihihi

Nadt said...

Hehe..nak bayar tol guna kangkung gak la..

dalila said...

haii la kangkung..
hahaha..lawak2..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Lately nie isi kangkung jer kan..kih..kih..kih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...