Image and video hosting by TinyPic

13 January 2014

Lawak Kangkung dan Najib

harga kangkung turun

harga kangkung turun
harga kangkung turun

harga kangkung turun

cepat sangat korg edit kan.ini lah kehebatan org malaysia! hehe

hasil dr shark hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. Lah, patutlah orang meroyan kat FB pasal kangkung.

    Kangkung itu lah kangkung inilah, rupanya sebab harga kangkung turun.

    ReplyDelete
  2. ahaksss cherry berry kalau dok asyik makan kangkung jer...dah macam kura2 pun ada...dok makan kangkung jer...ekekeke....

    ReplyDelete
  3. memula duk pikir..apsal semua ckp pasal kangkung...

    pastu baru terbaca satu artikel..rupanya dorg duk perli najib yer.. keh keh

    #kreatif sungguh dorang ni ehhh

    ReplyDelete
  4. lenggang~ lenggang kangkung~
    hihi...

    ReplyDelete
  5. eh eh..
    samo pulak..
    hehe..
    mmg trending kangkung arini kak.

    ReplyDelete
  6. kalau kat umahakak ni kangkung ni ada je kat parit2 ..banyak..selalu nampak warga asing ambik..sebab tu kat sini tak de orang nak makan kangkung...senang sangt dapat nye..rasanya warga asing pun dia nak makan kangkung sebulan 2,3 kali je.tak de makan hari2..heheh

    ReplyDelete
  7. lawak guling-guling.. fb arini cerita pasal kangkung jek

    ReplyDelete
  8. Adoiiii...tergelak² membacanya. Patutlah kat FB asyik update pasal kangkung jer.

    ReplyDelete
  9. kangkung sebulan sekali belum tentu beli.. lain la minyak.. memang hari2 terpakse gune.. :((

    ReplyDelete
  10. hahahahahah geli hati fae tgk gambar2 tu

    ReplyDelete
  11. hahahahahah kesiannya najib hahah lawak lah takleh stop tengok XD
    hihihi

    ReplyDelete
  12. Hehe..nak bayar tol guna kangkung gak la..

    ReplyDelete
  13. haii la kangkung..
    hahaha..lawak2..

    ReplyDelete
  14. Lately nie isi kangkung jer kan..kih..kih..kih..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com