Image and video hosting by TinyPic

02 January 2014

Princess : takut durian

Hahaahahha ni mmg aku nak gelak.
Aku xtau pulak princess takut durian.
Sblm ni mmg aku x penah bg dia durian.
Dan kalau mkn durian pun.mkn kat kedai je.
Tapi td.mak aku bawak dia g beli durian.
Rupanya dia takut durian tu.
Takut tajam tajam tu.
Hahahaha.

Td,aku letak durian kt lorong nak
g ke dapur.dia sanggup x g dapur.
Takut kt durian.hahhhaha.xbleh blah lah
Princess ni.makan durian pun xnk.
So mmg princess x leh geng ibuu lah mcm ni.
Sedihnya ibuu xde geng.

Princess kalo balik Ipoh.nampak sgt
manjanya dgn opah.hug hug opah.
Ngader sgt.td opah mkn nasi.
Ada ikan talapia goreng.dia pun sebuk
Nk mkn jugak ikan. " fish fish " katanya.
Pas tu mak aku bg fish kt dia.tau plak
Takut.hahahaha.

Aku xde kereta ni.hubs bawak g servis.
Bosan lah pulak kan.tp xpe.jap g nk g beli
bahan.nk buat cheese cake leleh.
Jangan marahhhhh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. comolot ikan..! comelnye lah hai!

    ReplyDelete
  2. sebab tajam2 tu kot.. tu yg dia takut tu rara..

    ReplyDelete
  3. hehe senyum sendiri akak baca n3 princess takut durian :)
    salam kenal dari akak..

    ReplyDelete
  4. hahaha klakarlah princess ni, rara
    cheese cake leleh?? dh meleleh dh rara oi
    http://iamtifa.blogspot.com/2014/01/balik-kampung-part-2.html

    ReplyDelete
  5. sekali die ngap kepala ikan daaa..hehehe

    ReplyDelete
  6. Hehehhe durian tuh tajam kot tuh sebab sofia takut hehehhe pandai dia tau

    ReplyDelete
  7. hahaha..klakar la princess ni..

    ReplyDelete
  8. ok.. alise geng princess.. bau nye minta nyawa.. :)

    ReplyDelete
  9. kemain ceria die makan...comel tau.

    ReplyDelete
  10. macam Maisara dulu la..Durian takut,roti canai takut,dodol takut..aih...pelik2 je..heheh

    ReplyDelete
  11. Penuh molot princess disuap ikan tue..hehehe... so cute..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com