02 January 2014

Princess : takut durian

Hahaahahha ni mmg aku nak gelak.
Aku xtau pulak princess takut durian.
Sblm ni mmg aku x penah bg dia durian.
Dan kalau mkn durian pun.mkn kat kedai je.
Tapi td.mak aku bawak dia g beli durian.
Rupanya dia takut durian tu.
Takut tajam tajam tu.
Hahahaha.

Td,aku letak durian kt lorong nak
g ke dapur.dia sanggup x g dapur.
Takut kt durian.hahhhaha.xbleh blah lah
Princess ni.makan durian pun xnk.
So mmg princess x leh geng ibuu lah mcm ni.
Sedihnya ibuu xde geng.

Princess kalo balik Ipoh.nampak sgt
manjanya dgn opah.hug hug opah.
Ngader sgt.td opah mkn nasi.
Ada ikan talapia goreng.dia pun sebuk
Nk mkn jugak ikan. " fish fish " katanya.
Pas tu mak aku bg fish kt dia.tau plak
Takut.hahahaha.

Aku xde kereta ni.hubs bawak g servis.
Bosan lah pulak kan.tp xpe.jap g nk g beli
bahan.nk buat cheese cake leleh.
Jangan marahhhhh~

13 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya dia

ArELeEz said...

comolot ikan..! comelnye lah hai!

Queen Teratai said...

sebab tajam2 tu kot.. tu yg dia takut tu rara..

Mama Safiy Arfan said...

hahaha pic last tu cute

Roha said...

hehe senyum sendiri akak baca n3 princess takut durian :)
salam kenal dari akak..

tifa anvar said...

hahaha klakarlah princess ni, rara
cheese cake leleh?? dh meleleh dh rara oi
http://iamtifa.blogspot.com/2014/01/balik-kampung-part-2.html

Ecah Ecot said...

sekali die ngap kepala ikan daaa..hehehe

Umi Qi said...

Hehehhe durian tuh tajam kot tuh sebab sofia takut hehehhe pandai dia tau

dalila said...

hahaha..klakar la princess ni..

siti alfakhishah aman said...

ok.. alise geng princess.. bau nye minta nyawa.. :)

AnneRaini said...

kemain ceria die makan...comel tau.

diana said...

macam Maisara dulu la..Durian takut,roti canai takut,dodol takut..aih...pelik2 je..heheh

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Penuh molot princess disuap ikan tue..hehehe... so cute..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...