28 February 2014

Assalammualaikum Jumaat!


Alhamdulillah~
dh jumaat kan.sekejap je rasa.
tapi xpe lah.nk buat mcm mana.dh mmg skrg waktu
mmg sgt pantas berjalan kan.dr hari payday haritu.
aku lah org yg paling sibuk.wakakakaka.
sibuk melayan cust.menjawap pertanyaan cust,
dan mcm mcm lagik.Alhamdulillah,
aku diberi kesabaran yg tinggi.
mmg mula mula mcm nk marah,
tapi bila fikir fikir balik,
biasalah manusia.sblm kita nk amik duet dia,
kita mmg akan diberi mcm mcm soalan utk dijawap.
aku pon sama.mcm mcm soalan aku akan tanya org
kalau aku nk beli 1 1 benda.heee.
karma kan! padan muka aku.

Alhamdulillah,rezeki menyebelahi aku.
aku mmg x amik untung banyak.
lebih kepada permulaan perniagaan dan
ingin membantu kwn kwn beli brg yg murah
dr pasaran.ewahhh ayat aku.mcm menteri besar.haha.

harini aku g amik brg.
semoga urusan aku dipermudahkan.
mmg susah sbnrnya nk meniaga ni.
mcm mcm benda kena fikir.
tenaga,masa,risiko.mcm mcm lagik,
tapi selagik minat ada,dan ada permintaan.aku akan teruskan.
InsyaAllah.korg doakan aku ye.

oh ya!
dan GA masih lg berlangsung.
akan berakhir Ahad ini.
cepat cepat join taw.
jgn ketinggalan.hadiah semua hebat hebat!
lepas ni nk buat GA utk Moms Maddness Garage pulak.
MONOPOD for FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE~
sape xnk mmg rugi! hehehe.

moga Allah memberkati perniagaan aku.Amin.

10 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Salam jumaat rara.. semoga dipermudahkan segala urusan k.. =D

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi salam jumaat

Shark Kay said...

amin..
smoga semua urusan berjalan lancar nnti.
cambest pula monopod tue.
hehe..

ayahmamilisa said...

all the best rara :)

msredcheesecake said...

semuga biz rara diberkati...

nak monopod..!!

Fifi Nadhrah said...

bisnes memang penat.. tapi bile dapat hasil.. lege.. alhamdulillah..

sYiRa LoKMaN said...

salam jumaat..terima kasih atas perkongsian :)

Umi Qi said...

Itu yg x beli tuh nak monopod freeeeeee from rara hahahhaha

Petak Bunga said...

alah silap baca.. ingat ga habis 6hb..
alamak x siap lg.. tp kita dah draft..n like & follow semua..belum tulis kenap nak beli je lg..aduh..mari lah ilham..

wantie said...

Moga allah permudahkan semua urusan. Moga berjaya ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...