19 February 2014

CPUV kedua 2014


Alhamdulillah rezeki dr Allah~
masuk lg CPUV tahun ni.yg kedua punya.
IKEA lagik wehhhhhh! dh lah mmg aku suka IKEA,
ni cpt pulak CPUV.mmg suka lah aku.
hehehe.

makin syg lah aku ngan nuffnang!
meh lekat lama lama sket taw.jgn lah kejap kejap je.
sedih mak jemah!

yg Nivea ritu pon masih jalan lg.hehehe.
tapi skrg ni payah sket nk BW,sibuk sket.
InsyaAllah mgu depan aku dh free.
minggu depan nk rehat rehat sket dr meniaga.
hehehe.

Mekasih NUffy! nanti bg lagik k!

sape yg dpt CPUV gak? meh angkat tangan!

13 comments:

syawalsimpsons said...

alhamdulillah rezeki tu

Fizalinolie said...

Tahniah :)

fifi said...

I punya 1 sen jer kat cpuv ni..nape u punya banyak???tak puas hati.haha..padahal i malas nak bw..

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah! :)

mOoN said...

tak boleh nak angkat dah tgn ni...haha...bila turn kite pulak ni..ades..

cik kiera said...

Tahniah :)

Mar Mansor said...

rezeki blog rara nih..

Fiza Rahman said...

Tahniahl. Ramai yg dapat BE. Saya pon dapat 2 ☺

ZazaMyMoon said...

Aku!! *angkattangan* masyukkk ar Rara.. Biz lg, nuffy lg.. Nnt boleh lah belanja aku teh tarik.. Hehehe

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah rezeki, congrats babe...

Liza Razak said...

wahhh...murah rezeki tu!! saya pun dapat jugak CPUV..memang rasa nak peluk cium nuffnang..hehehe

dalila said...

xreti nak tgk cpuv ni cmane..sedeyy..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Tahniah rezeki.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...