Image and video hosting by TinyPic

19 February 2014

CPUV kedua 2014


Alhamdulillah rezeki dr Allah~
masuk lg CPUV tahun ni.yg kedua punya.
IKEA lagik wehhhhhh! dh lah mmg aku suka IKEA,
ni cpt pulak CPUV.mmg suka lah aku.
hehehe.

makin syg lah aku ngan nuffnang!
meh lekat lama lama sket taw.jgn lah kejap kejap je.
sedih mak jemah!

yg Nivea ritu pon masih jalan lg.hehehe.
tapi skrg ni payah sket nk BW,sibuk sket.
InsyaAllah mgu depan aku dh free.
minggu depan nk rehat rehat sket dr meniaga.
hehehe.

Mekasih NUffy! nanti bg lagik k!

sape yg dpt CPUV gak? meh angkat tangan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. I punya 1 sen jer kat cpuv ni..nape u punya banyak???tak puas hati.haha..padahal i malas nak bw..

    ReplyDelete
  2. tak boleh nak angkat dah tgn ni...haha...bila turn kite pulak ni..ades..

    ReplyDelete
  3. Tahniahl. Ramai yg dapat BE. Saya pon dapat 2 ☺

    ReplyDelete
  4. Aku!! *angkattangan* masyukkk ar Rara.. Biz lg, nuffy lg.. Nnt boleh lah belanja aku teh tarik.. Hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah rezeki, congrats babe...

    ReplyDelete
  6. wahhh...murah rezeki tu!! saya pun dapat jugak CPUV..memang rasa nak peluk cium nuffnang..hehehe

    ReplyDelete
  7. xreti nak tgk cpuv ni cmane..sedeyy..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com