17 February 2014

Diana Daniell Lagi Cantik Lepas Beranak

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

aku perasan.lepas bersalin dan beranak ni.
DD ni makin lawo.makin berseri seri muka.
aku suka gila tgk muka dia.xmakeup pon lawa gila.
kan kan? korg pasan x?

aku ni xsabo nk jd kurus mcm dia.haha.
kalau kurus mcm dia.mst cun kan!

okay! mgu ni 2nd week diet.haih~
cayok cayok!


15 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum rara, memang lawa la dia. terserlah sifat keibuan dia tu kann. chaiyok2 with ur diet weeks ~~~

umie shahidah said...

mmg cun kan... yg aku prsan plk.. die skrg pki baju sume cam sempoi2 ja...

diana said...

sebab tu orang kata orang nama dia memang cantik.eh!!silap..orang kata perempuan nampak lebih menarik selepas melahirkan anak..heheh

Nurzakiah Hanum said...

bertambah comel kan

Petak Bunga said...

azam nak diet jgk.. tp time makn x ngat jgk. maklumlah ada nak kecik menyusu..
hi alsannya.

ArELeEz said...

ape2 pun, muhammad mmg kiut!

Farah Waheda Wahid said...

tapi babe, I rasa dia cam semakin kurus...

Amanda Suria said...

cantik ....sangat2 cantik..anak pun dah macam mat saleh...nama pun mix kan...

Didie Kamila said...

tu la perasan jgak..tgk die dlm kami histeria comel je..sblm ni rasa biasa2 je..

Akeyla Azmi said...

DIA MMG CANTIK <33
HIHI

Suliana said...

mmg cun. mcm sofea jane :-)

Love Razila said...

Loh... dah beranak ke?? HAHAHA rasa macam baru je tau dia pregnant =)

Hansem gak anak dia.

eima said...

muka die cam matang je

dalila said...

cantiknye kulit die..
halus je..jelezz okeh ;'(

Shark Kay said...

eh..
muka anak sama cam mak dia..
hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...