Image and video hosting by TinyPic

17 February 2014

Diana Daniell Lagi Cantik Lepas Beranak

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

ragam anak farid kamil diana danielle

aku perasan.lepas bersalin dan beranak ni.
DD ni makin lawo.makin berseri seri muka.
aku suka gila tgk muka dia.xmakeup pon lawa gila.
kan kan? korg pasan x?

aku ni xsabo nk jd kurus mcm dia.haha.
kalau kurus mcm dia.mst cun kan!

okay! mgu ni 2nd week diet.haih~
cayok cayok!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. Assalamualaikum rara, memang lawa la dia. terserlah sifat keibuan dia tu kann. chaiyok2 with ur diet weeks ~~~

    ReplyDelete
  2. mmg cun kan... yg aku prsan plk.. die skrg pki baju sume cam sempoi2 ja...

    ReplyDelete
  3. sebab tu orang kata orang nama dia memang cantik.eh!!silap..orang kata perempuan nampak lebih menarik selepas melahirkan anak..heheh

    ReplyDelete
  4. azam nak diet jgk.. tp time makn x ngat jgk. maklumlah ada nak kecik menyusu..
    hi alsannya.

    ReplyDelete
  5. tapi babe, I rasa dia cam semakin kurus...

    ReplyDelete
  6. cantik ....sangat2 cantik..anak pun dah macam mat saleh...nama pun mix kan...

    ReplyDelete
  7. tu la perasan jgak..tgk die dlm kami histeria comel je..sblm ni rasa biasa2 je..

    ReplyDelete
  8. Loh... dah beranak ke?? HAHAHA rasa macam baru je tau dia pregnant =)

    Hansem gak anak dia.

    ReplyDelete
  9. cantiknye kulit die..
    halus je..jelezz okeh ;'(

    ReplyDelete
  10. eh..
    muka anak sama cam mak dia..
    hehe..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com