Image and video hosting by TinyPic

13 February 2014

Dream Catcher Kim Tan


ni aku punya Dream Catcher.
hehehe.ingat x dlm cite The Heirs,
Kim Tan dpt DC ni.dia gantung kat tingkap dia,
tapi aku x gantung kat tingkap,
aku gantung kat dlm kete.hahaha
pon boleh kan?!

bila tgk depan depan.mmg unik sgt benda ni.
aku pernah terfikir nak cr,tapi kat mana pulak kan.
aku ingat kat korea je ada menda alah ni.
elehhhh tapi aku rasa benda ni boleh buat sendiri.
hehehe.sonang yo!

korg jgn tanya harga,
aku xtau,sbb adik ipar aku belikan kat Brunei!
aku mmg suka gila.nmpk unik sgt kan?

dream Cacther ni dia kata boleh memerangkap
mimpi buruk,dan hanya akan dtg mimpi yg elok
je dlm tidur kita.alahhh tapi kita xyah lah percaya kan.
kang syirik pulak.hehehe.

saje saje buat hiasan boleh lah kan.
korg nak ke?

carik sendiri.jgn tanya aku.hahaha

k.bai!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. bru nk tanya rara beli kt mn.. hahaha

    ReplyDelete
  2. memang nampak unik dreamcatcher ni babe...

    ReplyDelete
  3. hahaha pengaruh citer korea...tapi kim tan tue handsome kan...

    ReplyDelete
  4. cantik la..alahai terus teringat kim tan..macam nak tgk balik je

    ReplyDelete
  5. hahaha..pengaruh betul kan..tapi jauh kut beli...

    ReplyDelete
  6. ehh comel lah...menarik...sekadar buat perhiasan la kan rara...jgn percaya...syirik plak kang...tapi serius comel...akak pun bekenan...

    ReplyDelete
  7. Alaaa menci taw.jual la.i nk beli.haha

    ReplyDelete
  8. Macam cantik je...tapi ada bulu2 tu x berkenan. HEHEHE...xperlah maybe one day dapat kot menda ni =)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com