21 February 2014

duit BRIM dah masuk


untung lah utk sape yg dpt BRIM tu.
aku x dpt ye kawan kawan.tak dapat!
sadis! hahahaha.baru ingat kalau dpt.nk buat
duet tu untuk cat kereta.hahaha.tapi apakan daya!
tak ku mampu.hahaha.senyap saja lah!

ni aku suruh adik aku cek.
adik aku ada kawan kerja kat LHDN,
so suh dia tlg tgk kan.mmg sah aku xdpt.
mak aku je dapat.so esok nk pau mak aku.
hahahaha.

aku xdpt sbb laki aku ada pakai motor melebihi CC,
huaaaa.laki aku pakai versys je kot.semua org leh pakai versys.
kejam taw korg ni!

kawan aku ckp.skrg ni mmg dorg tapis kaw kaw taw.
dorg upah agensi luar.utk cek semua aset kita,
gila kan! hehehe.tapi xpelah.bukan rezeki aku.
aku dh dpt rasa mmg aku takkan dpt.
so redhoooo jelah kannnn! hehehe.

ada yg dh dpt harini kan.untung lah.meh banje aku kepsi!
hehehehe.

21 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum rara, tahun lepas awak dapat? sheila belum dapat, jenuh haihh sekejap-kejap buka cimb clicks. heee

Puan Gojes said...

uwargh! PG pun tak dpt T_T

DYatie said...

Ra.. aku tak dapat jugak sebab gaji aku lebih katanya. Terus ku teringin nak tanya tang mana lebih. Hahaha.

diana said...

kan bagus kalau untuk suri rumah pun ada..kan??satos pun jadi lah..boleh beli monopod..hahahah

Shizan Syafik said...

Samala nasib rara.. Xlyk.. Huhu

Farah Waheda Wahid said...

ni pun ada rasa2 nak paw mama Farah ni babe...

N.A.T said...

kira untung lah ada org dalam tolong cek kan ...

^^

Mama Safiy Arfan said...

tlg cek skali utk sy kak.hehehe..blh?

:: Mrs.Eady :: said...

ntah x dpt pun..kekeke..mcm la bujang!

Petak Bunga said...

biar lah yg betl2 perlu dpat..
kan tak berkat plk dapt duit tu wat cat kereta.

mOoN said...

x masuk lgi..haha..

Amanda Suria said...

bestnya...akak pun x tau la akak dapat ke x...rara tolong check boleh x?

Nurzakiah Hanum said...

sama la kita

Fiqah Feeona said...

kat ofis ni pun semua orang sibuk pasal BRIM..tak sangka ada kenderaan melebihi cc pun tak layak..

wantie said...

erk.... klu keta volvo 240 lama cc 2.4 tu. kompom tak dpt le...

gila sengal.. tok wan tok wan pencen dok guna sekarang ni...

tapis jgn tak tapis..

~MommyAqilMedina~ said...

huhuhu..sedihnya kalau tak dapat kali ni..hari tu dapat..kalau diorang dapat trace jugak nanti..tak taulah..sedih gile kot kalau tak dpaat...huhuhu

Mar Mansor said...

Eh camne nak check ek? kalau tak masuk tu x dapat la ek?

DIARI FARISHA said...

argh..mintak tolong cek kan sekali blh x?? hihi/

Rizziela said...

saya pun tak layak

dalila said...

Oo yeke..xtau plak die siap upah agensi luar cek aset kite..huaarrgghhh..mmg spi skang xde lg ni..xtau la dpt ke x..ade member keje lhdn nk mntk tlg cek tp die kursus plak..huwaaa..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Sama la farah pun tak dapat.. sedey!!! baru dok verangan nk dapat Brim..tak pe la tak dak rezeki kita.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...