Image and video hosting by TinyPic

21 February 2014

duit BRIM dah masuk


untung lah utk sape yg dpt BRIM tu.
aku x dpt ye kawan kawan.tak dapat!
sadis! hahahaha.baru ingat kalau dpt.nk buat
duet tu untuk cat kereta.hahaha.tapi apakan daya!
tak ku mampu.hahaha.senyap saja lah!

ni aku suruh adik aku cek.
adik aku ada kawan kerja kat LHDN,
so suh dia tlg tgk kan.mmg sah aku xdpt.
mak aku je dapat.so esok nk pau mak aku.
hahahaha.

aku xdpt sbb laki aku ada pakai motor melebihi CC,
huaaaa.laki aku pakai versys je kot.semua org leh pakai versys.
kejam taw korg ni!

kawan aku ckp.skrg ni mmg dorg tapis kaw kaw taw.
dorg upah agensi luar.utk cek semua aset kita,
gila kan! hehehe.tapi xpelah.bukan rezeki aku.
aku dh dpt rasa mmg aku takkan dpt.
so redhoooo jelah kannnn! hehehe.

ada yg dh dpt harini kan.untung lah.meh banje aku kepsi!
hehehehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. Assalamualaikum rara, tahun lepas awak dapat? sheila belum dapat, jenuh haihh sekejap-kejap buka cimb clicks. heee

    ReplyDelete
  2. Ra.. aku tak dapat jugak sebab gaji aku lebih katanya. Terus ku teringin nak tanya tang mana lebih. Hahaha.

    ReplyDelete
  3. kan bagus kalau untuk suri rumah pun ada..kan??satos pun jadi lah..boleh beli monopod..hahahah

    ReplyDelete
  4. ni pun ada rasa2 nak paw mama Farah ni babe...

    ReplyDelete
  5. kira untung lah ada org dalam tolong cek kan ...

    ^^

    ReplyDelete
  6. tlg cek skali utk sy kak.hehehe..blh?

    ReplyDelete
  7. ntah x dpt pun..kekeke..mcm la bujang!

    ReplyDelete
  8. biar lah yg betl2 perlu dpat..
    kan tak berkat plk dapt duit tu wat cat kereta.

    ReplyDelete
  9. bestnya...akak pun x tau la akak dapat ke x...rara tolong check boleh x?

    ReplyDelete
  10. kat ofis ni pun semua orang sibuk pasal BRIM..tak sangka ada kenderaan melebihi cc pun tak layak..

    ReplyDelete
  11. erk.... klu keta volvo 240 lama cc 2.4 tu. kompom tak dpt le...

    gila sengal.. tok wan tok wan pencen dok guna sekarang ni...

    tapis jgn tak tapis..

    ReplyDelete
  12. huhuhu..sedihnya kalau tak dapat kali ni..hari tu dapat..kalau diorang dapat trace jugak nanti..tak taulah..sedih gile kot kalau tak dpaat...huhuhu

    ReplyDelete
  13. Eh camne nak check ek? kalau tak masuk tu x dapat la ek?

    ReplyDelete
  14. argh..mintak tolong cek kan sekali blh x?? hihi/

    ReplyDelete
  15. Oo yeke..xtau plak die siap upah agensi luar cek aset kite..huaarrgghhh..mmg spi skang xde lg ni..xtau la dpt ke x..ade member keje lhdn nk mntk tlg cek tp die kursus plak..huwaaa..

    ReplyDelete
  16. Sama la farah pun tak dapat.. sedey!!! baru dok verangan nk dapat Brim..tak pe la tak dak rezeki kita.. =D

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com