24 February 2014

Kemarau dijangka sampai bulan April

Allah,td aku dgr radio.dia kata kemarau dijangka sampai bulan April.
dlm hati aku " lama nya lagiiii "
kesian tgk rumput rumput.pokok pokok.semua dh kering,
rumput semua dh kuning kuning je.
warga emas dan baby x digalakkan sgt keluar rumah.
aku pon mmg terasa sgt panas.bahang tu dlm bilik.
mmg terasa sgt.korg rasa x?

pg pg pon mandi x sejuk sgt.yg sadis bila air pon makin kering.
Ya Allah.takut nya aku dgr.

eh tapi dulu pon penah jd cm ni kan.tapi dorg buat solat hajat kan.
lepas tu trus hujan kan.kali ni bila lg dorg nk buat solat hajat.

bayangkan sampai boleh terkena strok haba.huaaa takut.
tu sbb skrg ni aku mmg stop kan perjalanan yg outdoor.
nak masuk kete time tgh hari pon rasa x sanggup.

hmm semalam aku OT,
balik kerja dlm kul 11 lebih.
harini mata sakit.dh 2 3 hari mata sakit.
kenapa x tau lah.ni pon rasa xsedap je mata ni.
kenapa x tau lah.huaaaa~

eh aku nk BW lah.lama x BW.
entry yg join GA pon aku x jenguk lg.
nanti aku g tgk entry korg k.
GA masih berjalan.hehehe.
rasa mcm nk habis kan cepat je.
xsbr nk bg korg hadiah.hehehe.

ok lah.bai! hehehe

pagi ni.xde eye liner.xde lipstik.xde mood.hehehe

15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hjg minggu je rasa nak lari ke CH!hahaha..

Nurzakiah Hanum said...

lama kan tp now dah start hujan

- AZIE - said...

kat sini dh ujan..lebat jugak tp kejap je xsmpai 10min,,

syawalsimpsons said...

like a boss si tecik tidoq tu..kan..sekarang ni musim panas, adoi terasa terik tu

ct kektus said...

memang lama tu kak kalau sampai april. bukan setakat rumput, kelapa sawit pon kurang buahnya sebab tak cukup air. huhuu

LYAfrina said...

huhu.. ye ke? kat sini asyik terbakar je.. smpai sebandar asap hitam..

lia said...

lena princess tido...

Rizziela said...

memang panas ajer sekarang ni kan

Fiza Rahman said...

Owh...sampai bulan april plak erk. lama lagi tu. Tu yg skan ni pon nak kluar lunch pon malas. Tak tahan cuaca panas.

Kakzakie said...

Empangan air pun kian surut. Bersama kita mohon pada Allah moga tak terus berpanjangan.

ps: anak dara tidur macam org besar dah.. stylo betul tangan dia tidur:)

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Lama lagi la.. kat tempat farah habis rumput2 semua terbakar.. sampai bomba kena datang utk padamkan api.. harap2 cepat la berakhir musim kemarau nie..

N.A.T said...

nak g mana tu

shaFazie said...

azie pun dgr dekat radio dorang kata kemarau until april.lamanya

panas2 ini badan memang cepat letih,kalau panas tapi berangin2 tak pe ini memang panas..dugaan

ZazaMyMoon said...

kalau ada hujan turun pn kejap2 je.. huhu.. rasa nk berendam kat sungai je bg sejok badan ni

Wawa said...

bangi-kajang kitorang tak rase lg hujan...huhu...weekend plak mmg kitorang duk umah diam2...tak larat la nak kuar bejalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...