24 February 2014

Liza Abdullah Sah Bercerai Talak Satu, pasangan itu menangis teresak-esak dan berpelukan sesama sendiri

hmmm kalau dh seidh gitu.
kenapa kena cerai?
hmm tapi masalah dalaman.
sape nk tau kan.
moga mereka diberi masa kembali bersama.
sama sama lah kita jaga rumahtangga kita ye =)

liza abdullah bercerai

9 comments:

Farah Waheda Wahid said...

betul tu babe, jaga rumahtangga masing2...jangan dok sibuk nak jaga rumahtangga orang lain dan ambil tahu hal rumahtangga orang lain...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum rara, siapa ni? sorry sheila tak kenal. hmmm

Love Razila said...

Hemm...awat asyik cerita cerai je...HUHUHU meleret2 pula kan???Semoga mereka kembali bersamalah.Amin!!

Suria Lekatlekitgurl said...

Yelah.. takde orang berkahwin semata mata untuk bercerai tp siapa tahu masalah di sebalik penceraian mereka

JunAina said...

Jodoh itukan rahsia Allah...tapi kita kenalah jaga diri kita dan jaga rumahtangga kita,. Hindari perkara2 yg boleh timbulkan fitnah.

Akeyla Azmi said...

eee sedihnya.......

</3

SyimaSyaz said...

liza abdullah mana plak ni?

sYiRa LoKMaN said...

SINGGAH SINI SETELAH 3 HARI TAK BLOGWALKING..HEHEE :D

ZazaMyMoon said...

Skrg ni bukan org2 muda je kawin cerai.. org dah berusia mcm artis ni pun boleh bercerai berai.. jodoh tak berpanjangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...