Image and video hosting by TinyPic

24 February 2014

Liza Abdullah Sah Bercerai Talak Satu, pasangan itu menangis teresak-esak dan berpelukan sesama sendiri

hmmm kalau dh seidh gitu.
kenapa kena cerai?
hmm tapi masalah dalaman.
sape nk tau kan.
moga mereka diberi masa kembali bersama.
sama sama lah kita jaga rumahtangga kita ye =)

liza abdullah bercerai
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. betul tu babe, jaga rumahtangga masing2...jangan dok sibuk nak jaga rumahtangga orang lain dan ambil tahu hal rumahtangga orang lain...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum rara, siapa ni? sorry sheila tak kenal. hmmm

    ReplyDelete
  3. Hemm...awat asyik cerita cerai je...HUHUHU meleret2 pula kan???Semoga mereka kembali bersamalah.Amin!!

    ReplyDelete
  4. Yelah.. takde orang berkahwin semata mata untuk bercerai tp siapa tahu masalah di sebalik penceraian mereka

    ReplyDelete
  5. Jodoh itukan rahsia Allah...tapi kita kenalah jaga diri kita dan jaga rumahtangga kita,. Hindari perkara2 yg boleh timbulkan fitnah.

    ReplyDelete
  6. SINGGAH SINI SETELAH 3 HARI TAK BLOGWALKING..HEHEE :D

    ReplyDelete
  7. Skrg ni bukan org2 muda je kawin cerai.. org dah berusia mcm artis ni pun boleh bercerai berai.. jodoh tak berpanjangan

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com