Image and video hosting by TinyPic

22 February 2014

Princess : Ya Allah Ya Allah

Kadang kadang benda yang keluar dr
mulut anak ni mmg kita x jangka kan.
Hehe.princess skrg ni.semua benda dia sebut.
Apa kita ckp.dia ikut.mcm selalu,
bila ada brg jatuh.aku akan cakap.
Ya Allah.semalam masa dia buat brg jatuh
sibuk je dia ckp Ya Allah.hahaha

Mula aku mcm xfaham.
Apa yg dia nk ckp.
Tp pas tu baru paham.
Ya Allah rupanya.hehe.

Masalah nya skrg.
Kalau brg tu x sengaja jatuh.
Xpelah ckp Ya Allah.
Ni dia sepahkan brg pun dia sebut
Ya Allah.Ya Allah.hahaha.
Rasa mcm funny.tp bagus gak.
Selalu sebut nama Allah.

Kalau berdoa pon sama.
Cepat je Amin kan.
Kalau nk mkn tu dh tau dh.
Mst tadah tangan.
Baca doa.then aminnnnn.

Bijak anak ibuu.
Alhamdulillah ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. sama la anak saya..tapi kekadang kalau terperanjat..saya tersebut benda lain..bila anak ikut..terpaksa saya betoi kan hahaa

    ReplyDelete
  2. Time mcm ni dia suka ajuk apa yg org terdekt dia selalu sebut, dia dgr.
    pentg bg contoh baik kt dia

    ReplyDelete
  3. Ee bijaknye die...
    Geram tgok budak2 kecik yg bijak ni..hehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dia cemtu heee <3333

    ReplyDelete
  5. Princess dah becar dah cerdikla ibu!!

    ReplyDelete
  6. didikan bermula dari kecil. bagus jika diterapkan amalan yang baik baik.

    ReplyDelete
  7. bagusla dia mula sebut perkataan yg baik..itu yg kita nak..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..sejuk perut ibu mengandung kan.. =D

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com