22 February 2014

Princess : Ya Allah Ya Allah

Kadang kadang benda yang keluar dr
mulut anak ni mmg kita x jangka kan.
Hehe.princess skrg ni.semua benda dia sebut.
Apa kita ckp.dia ikut.mcm selalu,
bila ada brg jatuh.aku akan cakap.
Ya Allah.semalam masa dia buat brg jatuh
sibuk je dia ckp Ya Allah.hahaha

Mula aku mcm xfaham.
Apa yg dia nk ckp.
Tp pas tu baru paham.
Ya Allah rupanya.hehe.

Masalah nya skrg.
Kalau brg tu x sengaja jatuh.
Xpelah ckp Ya Allah.
Ni dia sepahkan brg pun dia sebut
Ya Allah.Ya Allah.hahaha.
Rasa mcm funny.tp bagus gak.
Selalu sebut nama Allah.

Kalau berdoa pon sama.
Cepat je Amin kan.
Kalau nk mkn tu dh tau dh.
Mst tadah tangan.
Baca doa.then aminnnnn.

Bijak anak ibuu.
Alhamdulillah ♥

10 comments:

mia izzati said...

sama la anak saya..tapi kekadang kalau terperanjat..saya tersebut benda lain..bila anak ikut..terpaksa saya betoi kan hahaa

Petak Bunga said...

Time mcm ni dia suka ajuk apa yg org terdekt dia selalu sebut, dia dgr.
pentg bg contoh baik kt dia

(●*∩_∩*●) said...

Ee bijaknye die...
Geram tgok budak2 kecik yg bijak ni..hehe

Akeyla Azmi said...

alhamdulillah dia cemtu heee <3333

Chekgu Azrine said...

Princess dah becar dah cerdikla ibu!!

ewanthology said...

didikan bermula dari kecil. bagus jika diterapkan amalan yang baik baik.

- AZIE - said...

bagusla dia mula sebut perkataan yg baik..itu yg kita nak..

dalila said...

Pandai princess..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Alhamdulillah..sejuk perut ibu mengandung kan.. =D

Mar Mansor said...

princess semakin bijak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...