Image and video hosting by TinyPic

25 March 2014

3 gambar sayu Insan Kerdil yg berani berdepan dengan DUNIA MH370





respect mereka!
sedih! 
terima kasih kerana berani!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. Semua semua kita tabah..yang pergi x kan kembali...mereka memang hero malaya...especially Ahmad Jauhari Yahaya my ex boss....

    ReplyDelete
  2. akak menabung Lazada disini...lupa plak nak inform..

    ReplyDelete
  3. mereka sungguh berani menghadapi setiap kritika dari luar. terima kasih..

    ReplyDelete
  4. kesian sangat ngn dorang... kan ra...

    anyway thanks up this entry... aku nak bukak link lain ke block. uhuhh

    ReplyDelete
  5. sedeynya tgk muka hishamuddin tu lagi2 kan..nampak kesayuan di situ

    ReplyDelete
  6. Betul3! mereka yang berani ke hadapan menangkis segala tomahan, cacian atas tragedi MH370 ni. Terima kasih atas usaha mereka selama ini. Al-Fatihah =(

    ReplyDelete
  7. Masih lagi sedih dgn apa yg telah berlaku.. :(

    ReplyDelete
  8. Memang penat mereka ini sejak dari hari pertama.. tanggungjawab yg bukan sikit nak digalas.

    ReplyDelete
  9. HANYA UCAPAN TAKZIAH YANG MAMPU DI LAKUKAN

    ReplyDelete
  10. doa untuk mereka bertiga semoga dilindungi Allah swt... dan jugak untuk semua yg terlibat...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum rara, sedih sangat bila dengar PM dah isytiharkan malam tadi. Allahuakbar. Semoga ahli keluarga mangsa tabah menerima dugaan ini...

    ReplyDelete
  12. Setiap hari muka mereka berada di depan wartawan menjawab soalan bertalu2. Dalam kekuatan mereka tetap ada kesedihan bila sampai waktunya.

    ReplyDelete
  13. Setiap hari muka mereka berada di depan wartawan menjawab soalan bertalu2. Dalam kekuatan mereka tetap ada kesedihan bila sampai waktunya.

    ReplyDelete
  14. menitis air mata tgk gmbr2 ni ;(

    ReplyDelete
  15. biarlah kita doakan yg trbaik buat mangsa2 diSANA

    ReplyDelete
  16. nk tak nk diorg terpaksa .. di bwh tanggungjawab diorg ...

    dah 2 kali dlm tempoh DR Seri Hishamuddin pgg jawatan ... belaku tragedi besar ... pertama lahad datu ke MH370 ..... dugaan terbesar tu ...hmmmmm

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com