25 March 2014

3 gambar sayu Insan Kerdil yg berani berdepan dengan DUNIA MH370





respect mereka!
sedih! 
terima kasih kerana berani!

20 comments:

Amanda Suria said...

Semua semua kita tabah..yang pergi x kan kembali...mereka memang hero malaya...especially Ahmad Jauhari Yahaya my ex boss....

Chot said...

pahit untuk ditelan..

Amanda Suria said...

akak menabung Lazada disini...lupa plak nak inform..

Cinta Cinta said...

mereka sungguh berani menghadapi setiap kritika dari luar. terima kasih..

Allene said...

kesian sangat ngn dorang... kan ra...

anyway thanks up this entry... aku nak bukak link lain ke block. uhuhh

syawalsimpsons said...

sedeynya tgk muka hishamuddin tu lagi2 kan..nampak kesayuan di situ

Love Razila said...

Betul3! mereka yang berani ke hadapan menangkis segala tomahan, cacian atas tragedi MH370 ni. Terima kasih atas usaha mereka selama ini. Al-Fatihah =(

:: idzwa :: said...

:(

wantie said...

di sebalik ketegasan...

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Masih lagi sedih dgn apa yg telah berlaku.. :(

Kakzakie said...

Memang penat mereka ini sejak dari hari pertama.. tanggungjawab yg bukan sikit nak digalas.

Nurzakiah Hanum said...

HANYA UCAPAN TAKZIAH YANG MAMPU DI LAKUKAN

SyimaSyaz said...

doa untuk mereka bertiga semoga dilindungi Allah swt... dan jugak untuk semua yg terlibat...

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedih dgn apa yg jd..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum rara, sedih sangat bila dengar PM dah isytiharkan malam tadi. Allahuakbar. Semoga ahli keluarga mangsa tabah menerima dugaan ini...

JunAina said...

Setiap hari muka mereka berada di depan wartawan menjawab soalan bertalu2. Dalam kekuatan mereka tetap ada kesedihan bila sampai waktunya.

JunAina said...

Setiap hari muka mereka berada di depan wartawan menjawab soalan bertalu2. Dalam kekuatan mereka tetap ada kesedihan bila sampai waktunya.

lia said...

menitis air mata tgk gmbr2 ni ;(

tifaanvar said...

biarlah kita doakan yg trbaik buat mangsa2 diSANA

eima said...

nk tak nk diorg terpaksa .. di bwh tanggungjawab diorg ...

dah 2 kali dlm tempoh DR Seri Hishamuddin pgg jawatan ... belaku tragedi besar ... pertama lahad datu ke MH370 ..... dugaan terbesar tu ...hmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...